.

Beantwoord

Communiceren jullie liever niet per mail?

  • 29 September 2013
  • 1 reactie
  • 648 Bekeken

Beste Simyo,

Ik en zeer tevreden over jullie diensten. Perfect bereik en lage kosten, wat wil de doorsnee Nederlander nog meer! 🙂 Alleen ben ik zo'n zeven maanden geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning en lukt het niet om online mijn adreswijziging door te geven. Wat wel vreemd is want mijn dochter heeft als nieuwe klant wel ons nieuwe adres kunnen invoeren.

Ik heb hier over gemaild. Of jullie je database willen upgraden of mijn adres willen wijzigen. (Overigens ook omdat ik daarnaast niet kan smsen naar betaalde nummers terwijl ik dit wel aan heb staan.) Anderhalve tel later krijg ik keurig een ontvangstbevestigingvan mijn mail. Daarna niks tot twee weken later: een onderzoek over of ik vind dat mijn vraag correct beantwoord is. Ik reageer met : "Nee, want naast de automatisch verzonden ontvangstbevestiging is dit de tweede mail die ik ontvang dus inhoudelijk is er nog helemaal niks gereageerd." Sindsdien is het wederom stil. Gelukkig sturen jullie nooit post want die zal ik niet ontvangen en gelukkig heb ik niet zo vaak de behoefte om aan spelletjes/prijsvragen mee te doen via sms. Maar een flinke tekortkoming van jullie kant vind ik het wel.

Met vriendelijke groet,

De mail-maar-niet-piet
icon

Beste antwoord door Ernst 30 September 2013, 12:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Malo mailo! En welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je gegevens nagekeken en ik zie dat je vraag per mail van 25 juni jl. met ticketnummer #491943 op 2 juli jl. beantwoord is. Deze is vanwege de mogelijkheid tot een storing op 4 juli nogmaals verzonden.
Hieronder het antwoord dat destijds gegevens is:

"Beste heer Bleeker,

U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice op 25 juni 2013. U heeft aangegeven dat het wijzigen van uw NAW-gegevens op Mijn Simyo niet lukt en dat u geen sms-berichten kunt sturen naar bepaalde informatienummers. Graag reageren wij hierop.

Wij vinden het vervelend om te horen dat het wijzigen van uw adres op Mijn Simyo niet lukt. Graag zouden wij van u een print screen ontvangen van de foutmelding die u krijgt. Wanneer duidelijk is waar het probleem ligt, kunnen wij zoeken naar een passende oplossing. Meer informatie over het maken van een print screen vindt u op http://www.sos-pc.eu/?p=190

Het nummer (weggehaald) valt onder de categorie sms-dienst, waarvoor hoge kosten in rekening gebracht kunnen worden. Bij Simyo staat er standaard een blokkade op uw aansluiting ingesteld voor sms-diensten, om dergelijke hoge kosten te voorkomen. Helaas kunnen wij de blokkade niet verwijderen."

Ik hoop dat dit qua SMS diensten wat verduidelijking schept.

Voor wat betreft je adreswijziging: ik heb contact opgenomen met de administrator van de adressen database en hem doorgegeven om welk adres het gaat. Hij zal het met de hand toevoegen, waarna je later deze week je adres moet kunnen aanpassen op Mijn Simyo 🙂

Reageer