Ik en zeer tevreden over jullie diensten. Perfect bereik en lage kosten, wat wil de doorsnee Nederlander nog meer! 🙂 Alleen ben ik zo'n zeven maanden geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning en lukt het niet om online mijn adreswijziging door te geven. Wat wel vreemd is want mijn dochter heeft als nieuwe klant wel ons nieuwe adres kunnen invoeren.
Ik heb hier over gemaild. Of jullie je database willen upgraden of mijn adres willen wijzigen. (Overigens ook omdat ik daarnaast niet kan smsen naar betaalde nummers terwijl ik dit wel aan heb staan.) Anderhalve tel later krijg ik keurig een ontvangstbevestigingvan mijn mail. Daarna niks tot twee weken later: een onderzoek over of ik vind dat mijn vraag correct beantwoord is. Ik reageer met : "Nee, want naast de automatisch verzonden ontvangstbevestiging is dit de tweede mail die ik ontvang dus inhoudelijk is er nog helemaal niks gereageerd." Sindsdien is het wederom stil. Gelukkig sturen jullie nooit post want die zal ik niet ontvangen en gelukkig heb ik niet zo vaak de behoefte om aan spelletjes/prijsvragen mee te doen via sms. Maar een flinke tekortkoming van jullie kant vind ik het wel.
Met vriendelijke groet,
De mail-maar-niet-piet
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie