Skip to main content
Ook ik loop er tegenaan dat mijn inlogcode (5 cijfers) voor de app niet werkt. De inlog voor "mijn simyo"op de PC werkt wel, maar de cijfercode kan je daar niet aanpassen. Hoe kan je aan een nieuwe cijfercode voor de app toegang komen??
Onder de hokjes waar je de 5 cijferige code toetst staat "inlogcode vergeten? " en dan in het oranje "log in met je wachtwoord"
Hoi Raytje,



Ik ben er al uit. Inloggen met wachtwoord helpt me niet verder. Kom dan wel in Mijn Simyo maar kan de vijf-cijferige code daar niet aanpassen. Oplossing zit in de link Aanpassen. Dan wordt gevraagd of je de gebruiker uit de app wilt verwijderen. Als je dat doet lost het zich op. Je maakt dan een nieuwe gebruiker en nieuwe code aan en hoeft de app niet te wissen. Dank voor je reactie.
Hoi hopa,



Je hebt zo te zien zelf ontdekt hoe je het account moet verwijderen en opnieuw in moet stellen! Dit zou ook mijn uitleg zijn, zodat je opnieuw het 5-cijferige pincode kunt instellen 🙂. Werkt de app nu weer naar behoren?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Raytje 🙂!
Alles werkt weer naar behoren

Dank
Graag gedaan :?🆒
Hi Bpjg25,



Ha, gelukkig werkt alles weer 😃 Fantastisch. Dankjewel voor je terugkoppeling ook.



@ Ray, haha, kijk, zo zie je maar hoe tof het is dat men nog topics van het verleden kan bereiken.



Groetjes,

Jihane

Reageer