Skip to main content
Ik heb simyo en probeerde me bundel aan te passen maar is niet mogelijk. Hoe kan dit?
Hoi!!

Je bundels kun je aanpassen door bij mijn simyo naar onder te scrollen. Je kunt gewoon een nieuw abonement aanmaken en dan onderaan op 'abonnement wijzigen' klikken. Als je dit voor de 25e van de maand doet, gaat je abonnement de volgende maand gelijk in. Ik hoop dat ik je zo een beetje heb geholpen 😉
Hoi kimverstraate,



Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Mijn Simyo & Mijn Simyo app subforum. Hier kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden :)



Bundels wijzigen gaat heel eenvoudig via Mijn Simyo zoals kristylovexx ook aangeeft 🙂 Als ik naar je aansluiting kijk, zie ik dat je op de 17e al een bundelwijziging hebt gedaan. Het is nu niet meer mogelijk om daar een wijziging in te brengen, dus wat dat betreft zou het kunnen kloppen dat je gister geen bundelwijziging kon doen.



Op 01-10-2014 gaat je wijziging in en gebruik je de 300 belminuten en 500 MB bundels. Op 01-10-2014 kun je een nieuwe wijziging doen. Deze wijziging gaat dan in op 01-11-2014.



Hebben kristylovexx en ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer