.

Beantwoord

Bundels aanpassen geeft verkeerde informatie. Hoe komt dat?

  • 4 November 2015
  • 12 reacties
  • 303 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Waarom staat vanaf december mijn bundel op, geen internetbundel en 2000mb databundel tegelijk?

mvg

john
icon

Beste antwoord door Tiury 5 November 2015, 13:01

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi jgeurts,

Dat is nogal tegenstellige en verwarrende informatie 🙂. Zou je hier misschien een screenshot van kunnen maken en hier in het topic kunnen plaatsen? Dan zie ik wat er precies staat en hoe dit kan!

Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury
Bij deze het screenshot. Kijk a.u.b. bij het gedeelte internet. Geen bundel en de 2000mb bundel gaan beiden in in december.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

gr. John
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jgeurts,

Nu begrijp ik de verwarring. Je ziet rechtsonder het resultaat van een wijziging die je door zou voeren (dus de vlakjes die je hebt geselecteerd). Dit is namelijk ook het menu om je bundels te wijzigen. Dit zegt niets over de bundels die je nu hebt. Pas als je nu op wijzigen zou drukken, heb je volgende die bundels. Begrijp je dat?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Ik had mijn bundels reeds aangepast naar 2000mb voor de maand december en deze ook bevestigd. Ik kan zelf niets meer wijzigen op dit moment omdat ik al reeds bevestigd heb. Het systeem geeft geen internetbundel en 2000mb tegelijk aan. Het systeem is volgens mij een beetje van slag. :-)

Kun je nogmaals kijken a.u.b.?
Hoi Tiury,

Ik had mijn bundels reeds aangepast naar 2000mb voor de maand december en deze ook bevestigd. Ik kan zelf niets meer wijzigen op dit moment omdat ik al reeds bevestigd heb. Het systeem geeft geen internetbundel en 2000mb tegelijk aan. Het systeem is volgens mij een beetje van slag. :-)

Wat mij ook nog opvalt is dat 2000mb twee keer in het rijtje voorkomt. namelijk voor 14 euro en 15 euro?

Ik hoop dat ik in december dus nog gewoon internet heb?
Kun je nogmaals kijken a.u.b.?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jgeurts,

Volgens mij ben ik slordig geweest en heb ik over de bundelwijziging heen gekeken. Dan klopt de informatie inderdaad niet 😉. Ik ga hier samen met een collega van onze technische afdeling naar kijken. Zodra ik meer informatie heb en een oplossing heb gevonden, laat ik het je meteen weten!

Groetjes, Tiury
Alvast bedankt voor de moeite 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jgeurts,

Het blijkt een best hardnekkig probleem te zijn, die sinds de lancering van de nieuwe bundels en verlengactie is ontstaan. We hebben het doorgestuurd naar een partij die verantwoordelijk is voor de weergave op Mijn Simyo. Helaas zal dit niet op korte termijn worden opgelost, maar naar verwachting zie je vanaf 1 december (dus als de nieuwe bundel in is gegaan) wel de juiste gegevens staan 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Ik heb dan wel de 2000MB internetbundel?

Gr. John
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jgeurts,

Zeker weten 😃 Het gaat hier alleen om een weergavefout op Mijn Simyo. Je krijgt de bundel netjes per 1 december. Maak je daar geen zorgen over. Zoals Tiury aangeeft, verwachten we dat jij per 1 december de juiste gegevens weer ziet staan.

Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?

Groetjes,
Angela
Hartelijk dank 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jgeurts,

Stom dat ik je deze bevestiging niet heb gegeven 😉. Fijn dat het nu duidelijk is! Mocht het per 1 december nog steeds niet goed staan, hoor ik dit graag van je.

Groetjes, Tiury

Reageer