Hallo ik zie geen bundel weiziging bij mijn simyo help
Bladzijde 1 / 1
Beste C.SAYIN,
Dit komt doordat jij een Simyo Tringg abonnement hebt. Jij kan geen bundelwijziging doorvoeren. Als je een lager abonnement wil zal je een nieuw abonnement moeten aanvragen met nummerbehoud. Wij zullen het oud Tringg abonnement voor je opzeggen en het nummer koppelen aan het nieuw Simyo abonnement.
Groetjes,
Arie
Dit komt doordat jij een Simyo Tringg abonnement hebt. Jij kan geen bundelwijziging doorvoeren. Als je een lager abonnement wil zal je een nieuw abonnement moeten aanvragen met nummerbehoud. Wij zullen het oud Tringg abonnement voor je opzeggen en het nummer koppelen aan het nieuw Simyo abonnement.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.