.

Beantwoord

Bundel wijzigen maar krijg een foutmelding, wat nu?

  • 6 December 2015
  • 14 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo...Afgelopen maand probeerde ik meerdere keren mijn bundel aan te passen...bij het bevestigen kwam steeds de mededeling "sorry er ging iets mis". En ook nu weer. Ik doe alles precies volgens de regels.
icon

Beste antwoord door Naomi 7 December 2015, 15:37

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi dianne57,

Hoe heb je geprobeert je bundel te veranderen?

Heb je dit met de app geprobeert of op je webbrowser van je computer?

Mvg,

Simnlru
Hoi...dank voor je reactie. Op webbrowser pc.
Reputatie 1
Badge +5
Heb je toevallig de app geïnstalleerd?
Zo ja probeer het daar eens op en kijk of het dan wel lukt :)

Kan zijn dat de site een fout heeft of je account een resetje moet hebben.

Ik hoor graag als het met de app wel gelukt is :)

Mvg,

Simnlru
Net gedaan...ook daar de melding "sorry er ging iets mis. Je contract is nog niet bevestigd. Probeer nog eens.... Dat is nu al 2 maanden zo.....raar.....
Reputatie 1
Badge +5
Das inderdaad raar, waarschijnlijk is er iets fout in jou account, hier kan eigenlijk alleen iemand van simyo in kijken, dus ik kan je jammer genoeg niet verder helpen.

Als het goed is kijkt iemand van simyo vandaag in jou account of er iets fout is.

Hoop graag te horen als het opgelost is!

Mvg,

Simnlru
Dank je en ik laat het zeker weten hoor! Vr.gr.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi dianne57,

Super dat simnlru al het één en ander heeft gevraagd 🙂 Dankjewel simnlru! Wil je aangeven naar welke bundels je wilt wijzigen? En wil je de internetbrowser doorgeven? Je kunt ook de cookies, browsergeschiedenis en cachegeheugen verwijderen.

Als het niet lukt, wil je dan ook een printscreen toevoegen van de pagina?
Goedemorgen...Ik ben zojuist gebeld door een medewerker en jawel...het is gelukt! Dank voor alle hulp/reacties!
Reputatie 1
Badge +5
Hoi dianne57,

Super om te horen dat het gelukt is!:)

Waar heeft het uiteindelijk aan gelegen als ik vragen mag? :)

Mvg,

Simnlru:)
Geen idee....hij logde samen in met mij en heeft toen waarschijnlijk iets gedaan waardoor ik nu wel in een ander scherm terecht kwam. Vr.gr. Dianne
Reputatie 1
Badge +5
Ah okee,
Maar mooi om te horen dat alles weer werkt! Dat is het belangrijkste!
Volgende keer geen 2 maanden wachten he 😃 gelijk vragen als er iets, daar is het simyo team en hun forum leden voor!

Mvg,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dianne57,

Wat goed om te zien dat je via onze telefonische klantenservice geholpen bent! Zoals Simnlru al zei kun je altijd bij ons terecht met je vragen 🙂 Laat je het weten of we nog iets kunnen doen voor je?

@Simnlru, bedankt voor je reacties :D

Groetjes,
Angela
Ben echt meer dan tevreden! Nog veel dank voor alles! groetjes Dianne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dianne57,

Heel erg graag gedaan 😃 Daar zijn we uiteindelijk voor! Gewoon lekker tevreden blijven en bij vragen aan de bel trekken!

Groetjes,
Angela

Reageer