.

Beantwoord

bundel niet actief, hoe kan dat? wat kan ik doen?

  • 15 June 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Mijn bundel is nog niet actief terwijl ik 2/3 weken geleden al ben gestart bij Simyo. Als ik de app open en ik inlog staat er Bundel nog niet actief. Je hoeft niets te doen. Zoiets staat er. Dit is nu al 2/3 weken zo terwijl ik hier wel voor betaal. Kunnen jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Daisy 15 June 2021, 15:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Laura Kiers Omdat ik net als jij een Simyo klant ben, kan ik dit niet inzien, maar ben je wellicht een nieuwe klant en heb je nummerbehoud aangevraagd? Als dat het geval is dan moet je even wachten tot nummerbehoud is uitgevoerd. Vanaf dat moment zijn je aansluiting en bundels actief. Als je gebruik maak van je huidige en tijdelijke nummer dan betaal je daarvoorhet (duurdere) buiten-de-bundel-tarief.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Laura,

 

Welkom op het simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Ik zie dat je een nummerbehoud verzoek had aangevraagd en dat deze is afgewezen. Omdat dit verzoek nooit is geannuleerd maar je wel de simkaart hebt geactiveerd heb je de simkaart gebruikt zonder bundels. Ik heb het verzoek eruit gehaald en je bundels geactiveerd. Omdat de bundels niet actief waren maar je wel gebruik hebt gemaakt van de simkaart heb je buiten de bundel kosten gemaakt, Ik kijk graag voor je wat ik daarin kan betekenen. Ik kan me namelijk voorstellen dat je hier niet van op de hoogte was. Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik er volgende week even naar! (ik ben vanaf vandaag een aantal dagen vrij).

 

Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer