.

Beantwoord

bundel aanpassen werkt niet

  • 28 June 2012
  • 5 reacties
  • 942 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedemorgen,
Zojuist heb ik mijn sim geactiveerd. Ik heb twee vragen over aanpassen bundel.
Het lukt me niet mijn bindel aan te passen. Ik denk erover om internetbundel bij mijn simyo geregeld abbo te nemen. Ik kan echter het vakje "bundels aanpassen" niet aanklikken. Dit vakje blijft grijs. Iemand een oplossing.

Tweede vraag: kan ik daadwerkelijk zonder kosten de komende maand een internetbundel nemen en dat voor de maand erna weer aanpassen in "geen internet" ?

Graag hoor ik van jullie en alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Alex 3 July 2012, 13:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jaja,

Als het goed is zou het aanpassen van de bundels gewoon moeten werken. We hebben zojuist wat getest. Kun je het nog een keer proberen en nagaan of het werkt?

Je kunt kosteloos bundels wijzigen en toevoegen. Dit kan 1 keer per maand. Je kan dus ook een maand na het toevoegen van een bundel, dezelfde bundel weer stopzetten.

Groetjes,

Alex
Badge +1
ik heb half juni een bundel aanpassing gedaan. Maar daar waren de eerst paar dagen van deze maand problemen mee. Nu is mijn belbundel aangepast inijn overzicht maar mis nog wel de internet bundel. Maar als ik bij aanpassen bundels kijk is die wel oranje.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Deniset,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Alex,

Ik kan nu alleen nog niet zien hoeveel MB ik heb verbruikt die staat nog niet bij mijn overzicht. Word dat nog aangepast?
Badge +6
Beste Deniset,

Ik heb het probleem van het niet kunnen zien van het aantal resterende MB's doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.
Er zal er voor gezorgd worden dan het zo snel mogelijk verholpen zal zijn. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag.

Reageer