Beste Simyo,
Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd en ben ik contact geweest met jullie klantenservice want Ik heb blijkbaar per ongeluk een maand abo geklikt terwijl ik een jaar abo wil. Zij vertelde mij dat ik na het activeren zelf mijn bundel aan kon passen. Dit kan echter nog niet, de vakjes zijn grijs en niet aanklikbaar. Ik heb gekozen voor nummerbehoud dus mijn abonnement is nog niet direct overgezet.
Groetjes Kelly
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Kell,
Je kan nadat jouw abonnement in is gegaan (dit gebeurt zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd) jouw bundels wijzigen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Je kan nadat jouw abonnement in is gegaan (dit gebeurt zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd) jouw bundels wijzigen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Je kan nadat jouw abonnement in is gegaan (dit gebeurt zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd) jouw bundels wijzigen via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Bedankt Wayne, hierbij ben ik voldoende geinformeerd.
Wel zag ik zonder dat ik mijn simkaart uberhaupt heb gebruikt (enkel voor activatie) al een verbruik staan van 0.25 euro, dit vanwege een schijnbare sms naar een nummer in Engeland?? Die ik echter zelf niet gestuurd heb. Het is geen groot probleem, maar ik vond het wel vreemd!
Groetjes Kelly
Hey Kell,
Dit is de activatie sms die door iphones automatisch wordt verstuurd naar de server in Engeland om Facetime te activeren.
Dit is de activatie sms die door iphones automatisch wordt verstuurd naar de server in Engeland om Facetime te activeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.