Skip to main content
bundel aanpassen lukt niet op de app. Krijg de melding: sorry er ging iets mis. Heb de app. Al opnieuw geïnstalleerd. Ik wil mijn bundel naar beneden aanpassen. Grasg uw hulp.
Hallo Ansveenstra,



Welkom op het Simyo Forum.



Wil je het misschien eens proberen om op mijn Simyo in te loggen en daar je bundel aan te passen.

Wijzigt de bundel dan wel?



Graag je reactie.
Dit is wel gelukt. Toch vreemd dat de app het niet goed functioneert. Ik lees hier meer over op uw forum.
Hoi Ans,



Hier zal een netwerk specialist van Simyo naar gaan kijken denk ik.

Fijn dat je je bundel hebt kunnen aanpassen!



Mocht je in de toekomst vragen hebben weet je ons op het forum te vinden.

Maar ook als je geen vragen hebt ben je natuurlijk op het forum van harte welkom. Hoe meer mensen, hoe meer vreugde!
Hoi ansveenstra, welkom op het Simyo forum 🙂.



Allereerst bedankt dat je aangeeft dat het wijzigen van je bundels niet lukt via de app. Dit is een mooie optie, maar er blijkt inderdaad afgelopen tijd wat moeilijker te gaan. Gelukkig heb je n.a.v de tip van maikel.twinnie de bundels via Mijn Simyo aangepast 🙂.



We zijn druk aan het uitzoeken hoe het komt waarom de Mijn Simyo app niet bij iedereen functioneert, want bij mij lukt het bijvoorbeeld wel. Helaas is hier verder nog niets bekend over. Voor nu kan ik alleen zeggen; sorry voor het ongemak.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de tip maikel.twinnie!
Ik hoop gauw op een oplossing.
Wij ook Ans! Hier werken we dan ook hard aan. Het zou zonde zijn om deze handige functie niet te maken. Laat je het weten als we jou nog ergens mee kunnen helpen?



Groetjes,

Angela

Reageer