Skip to main content
Goedendag,



Ik ontdek zojuist dat de Simyo App de mogelijkheid heeft gekregen om de bundel aan te passen. Hier ben ik van geschrokken.

Mijn zoon heeft een klein abonnement voor bellen/sms en heeft de app op zijn telefoon staan. Zo kan hij zijn verbruik ook zelf in de gaten houden.

Het blijkt dus dat hij nu zo zijn bundel kan aanpassen, en dus hierdoor flinke kosten (voor mij) kan veroorzaken.

Wens zou zijn om deze optie via de website aan/uit te kunnen zetten voor de App.



Ik hoop dat deze optie erbij komt, want ik kan deze namelijk niet vinden. Ik blijf het handig vinden dat mijn zoon zijn verbruik kan bewaken, maar niet dat ie zijn abonnement kan aanpassen.



Vriendelijke groet,

Richard.
Richard,

is het in eerste instantie niet beter om een afspraak met je zoon te maken dat hij zijn bundel niet zal aanpassen?
Hallo Koorelle.



Daar heb je gelijk in, maar hij is twaalf jaar oud, dus probeer die verantwoording bij mijzelf te houden.
Hoi Richie_K_68, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Andere gebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Jammer dat je zo geschrokken bent van deze mogelijkheid. De Mijn Simyo app is vernieuwd 🙂 Hierdoor kun je bijvoorbeeld je bundels naar boven of naar beneden aanpassen.



Je hebt van ons hierover ook een e-mail gekregen waarin we deze vernieuwingen hebben aangegeven. Er is geen optie die je uit en aan kan zetten over het wijzigen van je bundels in je Mijn Simyo app.



Ik begrijp dat je liever controle wilt houden over de bundels van je zoon. Alleen zijn de inloggegevens voor de Mijn Simyo app hetzelfde als die voor de Mijn Simyo pagina. Dit betekent dat je zoon altijd al deze mogelijkheid heeft gehad.



Onze abonnementen zitten zo in elkaar dat je zelf controle hebt over je eigen bundels. Het is verstandig om hierover goede afspraken met je zoon te maken.



Is je vraag hiermee beantwoord?



@koorelle; dankjewel voor je reactie 😮

Reageer