Geachte medewerker,
Een aantal maanden geleden had ik een sms bundel geactiveerd, dit heb ik na 2 maanden weer uitgezet. Nu staat er onder 'Mijn Simyo' dat de bundel nog geactiveerd is en geen einddatum. Ik heb geen extra smsjes en er worden gelukkig ook geen kosten verrekend, maar ik wil de bundel inmiddels weer activeren en dit lukt dus niet. Ik had al gemaild naar de klantenservice maar kreeg een bericht terug dat ik moest uitloggen en het opnieuw moest proberen, wat ik uiteraard al vaker geprobeerd heb.
Kunt u me helpen?
Vriendelijke groet,
Emy
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum emy-,
Volgens onze gegevens is jouw sms bundel reeds beeindigd per 01-09.
Volgens onze gegevens is jouw sms bundel reeds beeindigd per 01-09.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.