Skip to main content
Is er ook een mogelijkheid om te zien hoeveel ik buiten mijn bundel verbruik of is dit te creëren? En wat dit extra gaat kosten?
Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar op je maand factuur, in het geval van Sim-Only, kun je gespecificeerd zien wat buiten de bundel is verbruikt.
Hoi T.S.A.M.,



Welkom op ons forum:)



Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar op je maand factuur, in het geval van Sim-Only, kun je gespecificeerd zien wat buiten de bundel is verbruikt.
De vraag kan inderdaad op meerdere manieren geïnterpreteerd worden, maar ik doe een gokje.😕 Ik denk dat jij bedoelt of je jouw buitenbundel verbruik van de lopende maand, en de kosten daarvan terug kan zien op de Simyo App.



Momenteel is het alleen mogelijk om dit terug te zien op de Mijn Simyo pagina. Het blijkt na onderzoek, dat het implementeren van de buitenbundelkosten in de App meer behelst dan dat wij dachten. We blijven zoeken naar mogelijkheden en ruimte om dit te creëren:)



Was dit je vraag(als dit je vraag niet was, heb je een uitgebreid antwoord op iets anders;)) en is hij zo beantwoord?



@RicoK, dank voor het meedenken!

Reageer