.

Beantwoord

Buiten de bundel kosten terwijl Mijn Simyo aangeeft van niet

  • 19 July 2013
  • 3 reacties
  • 473 Bekeken

Badge
In de maand juni heb ik voor 293 min gebeld en 138 MB verbruikt. Met een abonnement van 300 min en 200 MB zit ik nog onder mijn bundel. Ook het overzicht van Simyo laat zien dat ik in de maand juni niet buiten mijn belbundel zit of boven mijn MB verbruik zit. Toch krijg ik €24,05 extra verbruikskosten. Dit lijkt me niet correct. Waar komen deze extra kosten vandaan?
icon

Beste antwoord door Natascha 22 July 2013, 13:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
In de maand juni heb ik voor 293 min gebeld en 138 MB verbruikt. Met een abonnement van 300 min en 200 MB zit ik nog onder mijn bundel. Ook het overzicht van Simyo laat zien dat ik in de maand juni niet buiten mijn belbundel zit of boven mijn MB verbruik zit. Toch krijg ik €24,05 extra verbruikskosten. Dit lijkt me niet correct. Waar komen deze extra kosten vandaan?

Hoi Ed2013,

Welkom op het forum!
Het verbruik op je persoonlijke pagina en het verbruik op je factuur dat verschilt. Waar dit verschil vandaan komt staat vermeld op je persoonlijke pagina. Zie de uitleg hieronder staan. Is het nu wat duidelijker?

Waarom kan het verbruik verschillen van mijn factuur?
Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt.
Afhankelijk van of het verbruik binnen je bundel, buiten je bundel of naar andere landen en service nummers was, worden de gesprekken afgerond per minuut of per seconde.
Badge
Klopt de indicatie   "deze maand heb ik nog: ...." ?

Hoe wordt deze indicatie berekend?
Badge +8
Klopt de indicatie   "deze maand heb ik nog: ...." ?

Hoe wordt deze indicatie berekend?


Hoi Ed2013,

Die klopt. Gesprekken worden daar afgerond van je totaal afgetrokken. Je verbruik is daar bijgewerkt tot de datum en tijd die erbij staan. Daar moet je nog wel een beetje rekening mee houden, omdat verbruik soms met een vertraging wordt doorgegeven.


Groetjes,
Charlene

Reageer