.

Vraag

BlackBerry bij Simyo

  • 3 March 2012
  • 3 reacties
  • 757 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb een BlackBerry bij Simyo aangevraagd en heeft die vandag ontvangen. Maar tot mijn grote verbazing is Internetbundel altijd actief en mn BlackBerry bundel is niet geactiveerd! Ik heb het vandag ontvangen en weet 100% zeker dat ik heeft het juiste pakket aangevraagd! Is er een of anderen manier dat simyo deze instellingen voor me kunne wijzegen zodat ik gewoon kan gebruik maken van mn BlackBerry bundel want ik kan niet nog wachten tot 01-04-2012! Graag zsm een reactie/HULP aub!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Andre,

Volgens ons systeem heb je inmiddels een Blackberry internetbundel aangevraagd en de internetbundel Vaak opgezegd per 1 april. Als deze bundel is opgeheven zal de Blackberry bundel worden geactiveerd (1 april). Het is helaas niet mogelijk om de Blackberry bundel eerder toe te voegen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi,Dat klopt,dat heb ik gisterenavond inmiddels gedaan,maar met het afsluiten van mijn simyo heb ik een blackberry bundel aangevraagd en geen internet veel... duss vandaar dat ik die verandering alvast heeft gedaan gisteren..

Ik zit momenteel met een Blackberry waarmee ik duss helemaal niks kan aangezien ik het verkeerde optie had gekrijgen waar ik niet voor had gekozen.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Andre,

Helaas kunnen we de Blackberry bundel niet eerder aan het abonnement koppelen. Dit kan pas op 1 april. Je kunt vanaf deze datum gebruik maken van alle Blackberry diensten.

Groetjes,

Manisha

Reageer