Sinds zaterdag 21 april zijn er al geen bijwerkingen meer geweest in het verbruik op mijn simyo abonnement.
Waar ligt dit aan? Het gebeurt overigens wel vaker de laatste tijd.
Met name aan het eind van de maand is dit zeer vervelend, hierdoor kan men gauw over het maximum aantal sms-jes komen.
Bladzijde 1 / 1
Oe ik hoop dat hier gauw een antwoord op komt!
Ik herken je situatie, vraag me sinds gister af hoeveel ik gebeld heb....
Joehoe Simyo
Ik herken je situatie, vraag me sinds gister af hoeveel ik gebeld heb....
Joehoe Simyo
hallo mensen van simyo, wij willen graag een antwoord 😃
Duurt effe duidelijk..
Beste Klaaswilma en Astrida,
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
We hebben vanwege een storing op het netwerk de verbruiksgegevens met vertraging doorgekregen van KPN. Dit is de reden dat het verbruiksoverzicht een aantal dagen niet kon worden bijgewerkt. Inmiddels is het probleem verholpen en zijn de verbruiksgegevens bijgewerkt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Manisha
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
We hebben vanwege een storing op het netwerk de verbruiksgegevens met vertraging doorgekregen van KPN. Dit is de reden dat het verbruiksoverzicht een aantal dagen niet kon worden bijgewerkt. Inmiddels is het probleem verholpen en zijn de verbruiksgegevens bijgewerkt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.