.

Beantwoord

Bij het wijzingen van de bundel geeft de website een fout melding

  • 29 October 2013
  • 6 reacties
  • 6579 Bekeken

Badge
Ik wilde vandaag de bundel van mij en mijn vrouw wijzigen.
Maar zowel op de tablet als op de pc geeft de website aan '"oeps" en een melding dat het niet lukt.
Voor zover ik weet doe ik alles goed.
Maar misschien kunt uw mij vertellen waarom wijzigen van de bundel niet lukt.
icon

Beste antwoord door Ernst 31 October 2013, 10:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik wilde net ook mijn bundel wijzigen. Dit lukte mij ook niet vanwege een foutmelding. Ik heb de cache geleegd, meerdere browsers geprobeerd  maar zonder resultaat. Ik heb jullie hierover een email gestuurd. Hopelijk kan het opgelost worden!
Ik wil mijn bundel aanpassen maar krijg een foutmelding ... oeps... 
Hoe is dit te verhelpen? 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi pascalverheijden, Jon en marijkeakkerman. En welkom op het Simyo forum!

Om wijzigingen te doen die op 1 november in gaan, diende je die wijziging uiterlijk 25 oktober gedaan te hebben.
In de laatste dagen van de maand worden die wijzigingen verwerkt waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je bundels aan te passen. Vanaf vandaag kun je wel weer je bundels aanpassen, maar die gaan dan 1 december in.
sorry maar ik vind dit een beetje belachelijk ik heb dit probleem ook maar ik had een hoge rekening omdat ik boven mijn internet bundel zat.. dan wil ik het graag meteen aanpassen en dat lukt dan niet! 

gr
Oh leuk, heb net 4G aangevraagd maar kan vervolgens m'n bundel niet verhogen. En 4G kan ook niet meer uit.. Lekker handig!  
Reputatie 2
Badge +6
sorry maar ik vind dit een beetje belachelijk ik heb dit probleem ook maar ik had een hoge rekening omdat ik boven mijn internet bundel zat.. dan wil ik het graag meteen aanpassen en dat lukt dan niet! 

gr


Oh leuk, heb net 4G aangevraagd maar kan vervolgens m'n bundel niet verhogen. En 4G kan ook niet meer uit.. Lekker handig!  

Hoi kelly'' en sfinx,

Jullie ook welkom op het forum :)

Je kunt bij Simyo maandelijks je bundels wijzigen. Om dit op tijd te regelen, hebben wij wel minimaal 4 dagen voor de laatste kalenderdag deze informatie nodig. Anders is het niet meer mogelijk om een wijziging te maken in de bundels van de klant. Je kunt op 01-03-2014 weer een wijziging doorgeven. De wijziging wordt dan doorgevoerd op 01-04-2014.

@kelly", het is heel vervelend dat je boven je bundel bent gekomen 😞 Probeer regelmatig op Mijn Simyo te controleren hoeveel belminuten en MB's je nog over hebt tot het einde van de maand. Je kunt dat ook zien als je onze app download. Een datamonitor is voor jou misschien ook handig, dan kun je je dataverbruik beter in de gaten houden.

@sfinx, ik zie dat je gister hierover ook op Twitter hebt gereageerd. Ook jij kunt op 01-03-2014 een wijziging doorgeven. Je hebt nu de 1500 MB bundel. Dat is in principe genoeg voor een 4G aansluiting. Let er wel op dat de kans bestaat dat je sneller door je MB's bent vanwege je snellere verbinding. Houd in maart dus even goed je verbruik in de gaten op Mijn Simyo of de app 🙂

Reageer