Skip to main content
L.S.



Ik heb een shop geopend en mijn vrouw heeft via mijn shop een bestelling geplaatst (ik zat ernaast...). Zij heeft een mailtje gehad van Simyo, maar ik hoor niks en zie ook niks (in shop of via mailtje oid).

Gaat dit wel goed?
Hoi Stemband,



Welkom op ons forum:)



Ik zie aan jouw gegevens en aan de gegevens van je vrouw dat de bestelling is gelukt. Echter zie ik niet terug dat er via een vriendendeal link besteld is. Dit kan soms voorkomen wanneer je na het klikken op de link, nog andere uitstapjes maakt buiten het bestelproces om.



Om nog gebruik te maken van de vriendendeal kun je deze bestelling annuleren. En een nieuwe bestelling plaatsen. Het annuleren van de bestelling kan via deze link. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen via de link van jouw shop. Zorg er dan wel voor dat jullie de bestelling in 1 keer doorvoeren;)



Kun je hier laten weten of het is gelukt?
Dank Ruud voor je reactie.



Annulering is gelukt en de bestelling is zojuist opnieuw geplaatst. Ik wacht het verloop even af.
Hoi Stemband,



Wat goed om te horen dat de annulering goed is gegaan. Ik kan alvast zeggen dat de bestelling nu wel is gedaan via je VriendenDeal-shop! De korting wordt op je factuur verrekend zodra de nieuwe simkaart is geactiveerd. Dit geldt uiteraard ook voor de korting van je vrouw.



Wil je haar alvast welkom bij Simyo heten? 😃

Reageer