.

Beantwoord

Bestelling niet via de Vriendendeal

  • 7 May 2014
  • 5 reacties
  • 568 Bekeken

Ik heb sindskort SimYo, allemaal prima. En heb ook via mijn eigen webshoplink mijn moeder lid gemaakt. Haar eerste aanvraag werd echter afgewezen. En ik denk dat haar tweede aanvraag niet via mijn link gedaan is. Want toen ze haar welkoms pakket kreeg en haar simkaart activeerde kreeg ik geen bericht dat ze via een vriendendeal lid was geworden. Dit kreeg ik wel toen ik mijn simkaart activeerde via een vriendendeal van een vriend.

En die 10 euro willen zowel mijn moeder als ik wel graag hebben natuurlijk.
icon

Beste antwoord door Dries 9 May 2014, 09:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Brinkytinky,

Welkom op het forum :)

Wat leuk dat je je moeder bij Simyo hebt aangemeld 🙂 Als je moeder echter niet via de link van je webshop de bestelling heeft gedaan, lopen zowel jij als je moeder de €10,- korting van de vriendendeal mis.

Om na te gaan wat er precies gebeurd is, ontvang ik graag een privébericht van je met het tijdelijke telefoonnummer van je moeder. Ik kan dan beter de situatie inschatten.

Ik ontvang graag je privébericht 🙂
Ik kan via de mobiele versie niet prive reageren?
Reputatie 7
Badge +9
Helaas is het niet mogelijk om privé berichten te zien en versturen met de mobiele versie van het forum. Dat is inderdaad erg lastig. Hoe wel ik moet toegeven dat ik nog nooit heb geprobeerd mobiel deze link (om Dries een privé bericht te sturen) te openen met mijn mobiel.

Edit: Nee, met een mobiel werkt die link niet...
Ik zit met een soortgelijk probleem.
Ik heb net om het adres van iemand zijn vriendendeal account gevraagd,zit ik gewoon de hele inschrijf procedure te doen zonder dat het via haar account ging.
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Ik log in via mijn man zijn account,want ik kon ook mijn account niet activeren zonder jullie simkaart

Mvg een passant

Sorry al als topic gestart ADMIN u mag dit bericht verwijderen.
Reputatie 5
Badge +11
Ik zit met een soortgelijk probleem.
Ik heb net om het adres van iemand zijn vriendendeal account gevraagd,zit ik gewoon de hele inschrijf procedure te doen zonder dat het via haar account ging.
Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
Ik log in via mijn man zijn account,want ik kon ook mijn account niet activeren zonder jullie simkaart

Mvg een passant

Sorry al als topic gestart ADMIN u mag dit bericht verwijderen.


Hi een passant, verwijderen hoeft niet hoor, maar ik zal je vraag verder hier behandelen 🙂

Reageer