Skip to main content
Volgens de grafiek op Mijn Simyo pagina heb ik deze maand zo'n 17Mb internet verbruikt, 3MB op 20 juli, 13MB op 24 juli en 1MB op 27 juli. Maar boven de grafiek staat vermeld dat ik nog 350MB tegoed van 500MB heb deze maand. Dat zou betekenen dat ik 150MB verbruikt heb, een groot verschil t.o.v. 17MB. Volgens de toelichting worden bij het berekenen van het totale verbruik de internetsessies afgerond en daarom is het mogelijk dat wanneer je afzonderlijke sessies optelt, je niet uitkomt op het totale verbruik dat bovenaan de pagina staat vermeld. Maar het verschil tussen 17MB en 150MB lijkt me niet te wijten aan afrondingsverschillen. Wat heb ik nou daadwerkelijk verbruikt en wat is mijn beschikbare tegoed? En als er zo'n verschil is tussen de informatie uit de grafiek en het tegoed dat daarboven vermeld staat, welke informatie is dan betrouwbaar?
Kun je een printscreen maken? Ben wel benieuwd wat je te zien krijgt. Verwijder eventuele prive gegevens.
Heb je toevallig in juli een sim only abonnement genomen bij Simyo?
Heb je toevallig in juli een sim only abonnement genomen bij Simyo?



Ze is al langer klant. Ze heeft een topic uit maart over zone indeling. 🙂
Goed gezien Raytje 😃, ik ben inderdaad al sinds vorig jaar klant bij Simyo. Ik heb een printscreen toegevoegd. Ik heb nog wat MB's verbruikt vandaag, maar Simyo kan nog steeds niet tellen, volgens mij...
Ik zie op de printscreen niet wat jij bedoelt. Bovenin staat dat je nog 316 mb hebt. De grafieken beneden tonen je verbruik per dag maar op dit beeld vanaf de 19e. Dan heb je inderdaad een verschilt..



Dit beeld van de getoonde dagen toont 50 MB verbruik. Pijltje naar links laat eerdere dagen zien..
Aaargh... ik ben serieus toe aan een bril 😛 Ik ging er zomaar vanuit dat dat tabelletje de hele maand weergaf en het blauwe pijltje linksonder was me niet eens opgevallen. Maar goed dat niemand mijn knalrode hoofd ziet nu... Dankjewel Raytje!!
Morgen dus naar de opticien? :D



In ieder geval weer een een "probleem" opgelost.



🙂
Hoi AnnB, welkom op het Simyo forum 🙂.



Je wilt natuurlijk dat het verbruik zo goed duidelijk mogelijk is voor je, zodat je niet buiten bundel gaat. Het is daarom ook goed dat je navraag doet over je verbruik. Gelukkig heb je eroverheen gekeken en heeft Raytje het inmiddels weten te verduidelijken.



Mocht er nog iets zijn, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje! Dank de leon voor je reactie 🙂.

Reageer