Ik heb gisteren mijn nieuwe prepaid sim-kaart ontvangen en in mijn telefoon gestoken. Na het invoeren van de PIN code zie ik geen netwerk en geeft mijn telefoon de melding: Probleem met abonnement.
Het beltegoed is van mijn rekening afgeschreven en deze transactie staat ook in Mijn simyo echter ik zie Ā0,00 beltegoed.
Ik zou graag snel weer gebruik willen maken en liever niet 3 dagen op antwoord via de mail wachten. Is er iemand die mij verder kan helpen?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum BeaL,
Zodra je gebruik van de simkaart gaat maken door bijvoorbeeld een telefoongesprek te initiƫren, zal op de persoonlijke pagina zichtbaar worden wat het huidige tegoed is. Je kan gebruik maken van de aansluiting.
Zodra je gebruik van de simkaart gaat maken door bijvoorbeeld een telefoongesprek te initiƫren, zal op de persoonlijke pagina zichtbaar worden wat het huidige tegoed is. Je kan gebruik maken van de aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.