.

Beantwoord

Beltegoed niet zichtbaar op MijnSimyo

  • 22 August 2012
  • 1 reactie
  • 659 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb gisteren mijn nieuwe prepaid sim-kaart ontvangen en in mijn telefoon gestoken. Na het invoeren van de PIN code zie ik geen netwerk en geeft mijn telefoon de melding: Probleem met abonnement.
Het beltegoed is van mijn rekening afgeschreven en deze transactie staat ook in Mijn simyo echter ik zie €0,00 beltegoed.

Ik zou graag snel weer gebruik willen maken en liever niet 3 dagen op antwoord via de mail wachten. Is er iemand die mij verder kan helpen?
icon

Beste antwoord door Wayne 24 August 2012, 12:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum BeaL,

Zodra je gebruik van de simkaart gaat maken door bijvoorbeeld een telefoongesprek te initiëren, zal op de persoonlijke pagina zichtbaar worden wat het huidige tegoed is. Je kan gebruik maken van de aansluiting.

Reageer