.

Beantwoord

Bellen in en naar het buitenland instellen


Ik heb een nieuwe simkaart (prepaid) aangevraagd waarmee ik bereikbaar wil zijn in het buitenland.
Wanneer ik bij 'mijn simyo' naar 'mijn instellingen & simkaart' ga, staat de optie 'bellen in en naar het buitenland' er niet, die daar eigenlijk wel hoort te staan.
Als je een nieuwe simkaart aanschaft, staat de optie 'bellen in het buitenland' dan automatisch ingeschakeld?
En als dit niet zo is, op welke manier kan ik dit dan inschakelen?
icon

Beste antwoord door Ernst 23 July 2014, 11:53

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi bellen buitenland, welkom op het forum van Simyo :)

Normaal gesproken staan de instellingen die je kunt wijzigen onderaan je overzichtspagina, waar je ook je beltegoed ziet, en op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'.
Alleen weten we nu dat er voor sommige prepaid gebruikers deze instellingen nu niet zichtbaar zijn. Er wordt gewerkt aan een oplossing, maar ondertussen heb ik de optie 'Bellen in en naar het buitenland' voor je aangezet.
Ik heb hetzelfde probleem, ook met een prepaid simkaart, de instelling om bellen in het buitenland aan te zetten is niet aanwezig. Kunt u dit voor mij ook aangezettten? Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Maaike1,

Welkom op het forum :)

Ik heb de optie 'bellen in en naar het buitenland' eenmalig voor je aangezet 🙂 We hopen dat het snel is aangepast, zodat klanten het weer zelf kunnen regelen!
Ook ik heb hetzelfde probleem, ook met een prepaid simkaart, de instelling om bellen in het buitenland aan te zetten is niet aanwezig. Kunt u dit voor mij ook aangezettten? Alvast bedankt! 
Ook hier hetzelfde probleem. Ook ik heb een prepaid simkaart en voor mij is op jullie website de instelling om bellen in het buitenland aan te zetten ook niet aanwezig.

Kunt u dit voor mij eveneens aanzetten?

Alvast bedankt!
Inmiddels ook aan gekomen in het buitenland. De optie buitenland aan zit ook niet op de website bij mij. Kunt u dit voor mij aanzetten. Op dit moment nog internet maar de komende weken niet.
Ik heb hetzelfde probleem, kan buitenbellen niet aanzetten, Graag voor mij doen.
Nummer eindigend op 65 (heb meerdere nummers)

Alvast bedankt
Leonard
Hallo
Ik kan me ook niet aanmelden voor het bellen in het buitenland. Kan ik door iemand van simyo geholpen worden?
Reputatie 5
Badge +11
Hallo allemaal!

Ik heb voor jullie allemaal de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aangezet :)
Behalve voor Rolf69. Bij jou stond het al aan 😉
Ik heb te snel een nieuw topic geopend. Heb hetzelfde probleem. Zou u ook mijn bellen buitenland willen aanzetten? Alvast bedankt!
Dank je wel 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb te snel een nieuw topic geopend. Heb hetzelfde probleem. Zou u ook mijn bellen buitenland willen aanzetten? Alvast bedankt!

Hoi Marcvhoorn,

Sorry dat het antwoord wat lang op zich heeft laten wachten. Op verzoek heb ik de optie voor je aangezet 🙂 Zodra je je telefoon opnieuw opstart, heeft je telefoon weer de mogelijkheid om te bellen in/naar het buitenland. 😃
Reputatie 6
Badge +10
Voor iedereen:

Volgens mijn gegevens zijn de opties weer zichtbaar op Mijn Simyo 🙂! Zouden jullie kunnen kijken op dit ook zo is bij jullie?

Ik hoor het heel graag!

Reageer