.

Beantwoord

bellen in en naar het buitenland


Ik probeer de knop voor bellen in en naar het buitenland op aan te zetten, echter flipt deze continu terug.
Hoe krijg ik de knop op aan?
icon

Beste antwoord door Ernst 16 July 2014, 16:45

Bekijk originele reactie

12 reacties

De andere instellingen/knoppen doen precies hetzelfde, ik kan dus niets wijzigen.
Ik ga as. zaterdag naar het buitenland, dus het zou mooi zijn als iemand me voor zaterdag kan helpen.
Hallo Vincent,

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb Simyo al een bericht gestuurd. Hopelijk wordt het snel opgelost, ik ga zaterdag weg naar het buitenland.🆒
Heb net weer geprobeerd, maar mis nu de knop "bellen in en naar het buitenland"
Er staan nu helemaal geen knoppen meer onder het kopje MIJN INSTELLINGEN.
Help please!!!!!
ik kan die instelling voor bellen in en naar het buitenland evenmin wijzigen, springt ook weer terug op AAN.


Daar komt bij, dat ik gister naar een 06 nummer heb gebeld, vanochtend weer, en nu blijkt dat diegene zich in Polen bevindt. Inclusief mobiel dus.
En heb ik te maken met buitenland tarief !

Kan ik dat nakijken , nou nee dus, want sowieso is de stand bijgewerkt op deze website tot gisterochtend kwart voor 10, en in het algemeen is het kostenoverzicht grafisch ook niet weergegeven voor juli 2014.

Hoe kom je daar dan achter ?
Reputatie 7
Badge +9
Als je met iemand belt die een Nederlands 06 nummer heeft dan gaat het van je belbundel af. Is die verbruikt dan betaal je het normale standaardtarief voor gesprekken binnen NL. Het maakt niet uit of diegene die je belt zich in Nederland, Polen, Japan, Chili, Nepal of waar dan ook bevindt!
Als je met iemand belt die een Nederlands 06 nummer heeft dan gaat het van je belbundel af. Is die verbruikt dan betaal je het normale standaardtarief voor gesprekken binnen NL. Het maakt niet uit of diegene die je belt zich in Nederland, Polen, Japan, Chili, Nepal of waar dan ook bevindt!

dit geeft helaas nog geen antwoord op mijn vraag.
Reputatie 7
Badge +9
dit geeft helaas nog geen antwoord op mijn vraag.

Klopt. Het was een reaktie op sonbelt's vraag, dat krijg je als er meerdere topics in een lopende discussie aan de orde worden gesteld...
Als je met iemand belt die een Nederlands 06 nummer heeft dan gaat het van je belbundel af. Is die verbruikt dan betaal je het normale standaardtarief voor gesprekken binnen NL. Het maakt niet uit of diegene die je belt zich in Nederland, Polen, Japan, Chili, Nepal of waar dan ook bevindt!


bedankt voor je reactie, maar blijft overeind, dat de scherm - button  niet van "AAN" is af te krijgen.
heb je daar ook een antwoord voor?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Vincentschuit, Jeroen Lockefeer en sonbelt!

We zien inderdaad dat het op sommige momenten bij sommige Mijn Simyo gebruikers niet lukt om instellingen te wijzigen. Onze IT'ers zijn bezig op te sporen waar dit door komt en hoe dit te fixen is.
Ondertussen heb ik het voor jou, Vincentschuit, aangepast vanaf deze kant.
sonbelt, ik zie dat het jou inmiddels zelf is gelukt 🙂 En jouw gesprekken zijn zoals Scotsman aangeeft, gewoon binnen bundel. De ontvanger van die gesprekken betaalt 'vanaf de grens'.
Jeroen Lockefeer, jouw bericht is al opgepikt en jouw optie 'Bellen in en naar het buitenland' is al aangezet.

Scotsman; dank je voor de assistentie!


Fijne vakantie allemaal 😃
Reputatie 7
Badge +9
bedankt voor je reactie, maar blijft overeind, dat de scherm - button  niet van "AAN" is af te krijgen.
heb je daar ook een antwoord voor?


Daar moet iemand van Simyo naar kijken, misschien dat er iets niet goed staat in het systeem.
Hoi Vincentschuit, Jeroen Lockefeer en sonbelt!

We zien inderdaad dat het op sommige momenten bij sommige Mijn Simyo gebruikers niet lukt om instellingen te wijzigen. Onze IT'ers zijn bezig op te sporen waar dit door komt en hoe dit te fixen is.
Ondertussen heb ik het voor jou, Vincentschuit, aangepast vanaf deze kant.
sonbelt, ik zie dat het jou inmiddels zelf is gelukt 🙂 En jouw gesprekken zijn zoals Scotsman aangeeft, gewoon binnen bundel. De ontvanger van die gesprekken betaalt 'vanaf de grens'.
Jeroen Lockefeer, jouw bericht is al opgepikt en jouw optie 'Bellen in en naar het buitenland' is al aangezet.

Scotsman; dank je voor de assistentie!


Fijne vakantie allemaal :D


Hallo Ernst,
Bedankt voor het aanpassen van de instellingen, echter onder mijn instellingen zie ik helemaal geen knoppen meer.
Mijn zorg is nog wel: blijven de instellingen nu  wel van kracht tijdens mijn verblijf in het buitenland?

Nogmaals dank.

Vincent
Reputatie 5
Badge +11
Hi Vincentschuit,

Je instellingen blijven gewoon van kracht hoor. De zichtbaarheid op Mijn Simyo is niet van invloed op de 'back end'.

Reageer