Skip to main content
Kan ik ergens zien met welke telefoonnummers ik afgelopen maand heb gebeld en naar welke nummers ik heb gesmst? Bij Ben wordt dat altijd in de factuur gezet.
Bij Simyo ook. En je kan ook op Mijn Simyo kijken bij de verbruik details.
Bedankt voor de tip. Maar als ik kijk bij verbruik op mijnsimyo dan verschijnt er bij mij een grafiek, maar nergens iets om op details te klikken om de gebelde telefoonnummers te zien. Kun je iets specifieker zijn zodat ik het kan vinden? Alvast bedankt.
Hoi Rk.dk,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat er onduidelijkheid is over het bekijken van jouw verbruik. Dat is niet de bedoeling!



Je zit al in de goede richting 🙂 Je kunt in het overzicht klikken op de tegel waarop jouw belbundel vermeld staat. Je komt dan uit bij de grafiek waar jij het over hebt. Als het goed is zie je in de grafiek een aantal balkjes staan. Zodra je op een balk klikt, komt er rechts een overzicht in beeld. Hier zie de 06-nummers die jij gebeld hebt. Laat je weten of je dit hebt kunnen vinden?



@Raytje, bedankt voor je hulp :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Mijn Simyo & Mijn Simyo App'. Zo houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela
Hallo Angela,



Voor de maand september kan ik inderdaad de telefoonnumers zien aan de rechter kant van het scherm. Maar als ik op de balk in de grafiek klik voor de maand augustus dan krijg ik alleen de belminuten en het aantal smsjes rechts in beeld maar geen telefoonnummers....
Hoi rk.dk,



Het verbruik van voorgaande maanden is natuurlijk gewoon terug te vinden in je specificatie.

Bij Facturen kun je elke factuur in PDF downloaden en inzien. Had je daar nog niet gekeken?
Hoi Ernst,



Ik denk dat ik het nu snap. Bij de factuur voor juli zie ik inderdaad dat ik de factuur in PDF kan downloaden. Alleen zal ik in de maand nog niet gebeld hebben daar ik net een abonnement heb want ik zie nog geen telefoonnummers staan. En voor de maand augustus kan ik de telefoonnummers nog niet zien want die factuur komt 17 sept. pas. Wel vreemd dat in die tussentijd de telefoonnummers van die maand even verdwijnen. Want de telefoonnummers gebeld in september kan ik wel al zien.
Hoi rd.dk,



Een specificatie van je verbruik kun je enkel in de huidige maand inzien én nadat de factuur is gesloten, van de voorgaande maand.

Dit betekent dat je over een paar dagen het verbruik van augustus gespecificeerd in kunt zien van augustus.



Is dit zo duidelijk voor je?
Helemaal duidelijk, bedankt!
Hoi rd.dk,



Top om te horen! Dankjewel dat je het ons laat weten :$



We zien je graag weer terug op het forum 🙂

Reageer