.

Beantwoord

bel en internet tegoed

  • 27 May 2013
  • 4 reacties
  • 296 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
waar kan ik nu eigenlijk mijn belminuten en internet zien wat ik nog over heb ik kan het niet op de site terug zien en niet met de app van play stor wand die zegt dat je een abeloment moet hebben tewijl wij dat hebben maar nog nergens iets te zien wel is heel goed te zien de fractuur die je dan bij simyo moet betalen maar wij als klant ons tegoed in zien nee dat laat simyo dan weer af weten wie weet nog een goede app of een hele goedeprovider mischien of heeft simyo nog een hele goede oplosing????
icon

Beste antwoord door MartijnR 27 May 2013, 16:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik heb me nog nooit een breuk betaald aan Simyo, ik vind ze redelijk goedkoop hoor.
Maar welke app heb je dan gedownload van de play store?
"My data manager" is overigens een hele goeie, misschien die eens downloaden?
Reputatie 3
Badge +9
Beste Toos, als je inlogt op de website van simyo staat bij "mijn Simyo" het verbruik van je belminuten en je internet.
Dit verbruik wordt met enige vertraging verwerkt.
De datum entijd van de laatste update staat onder de belminuten.

p.s het kan zijn dat je pagina soms niet goed word weergegeven, je kunt met de toets F5 het scherm verversen. Dit zou moeten werken. Laat even weten of dit heeft geholpen.

De simyo app heeft momenteel een storing. Daar wordt aan gewerkt.
Badge
Oke martijn inderdaat de app doet het weer maar de site doet het nog steets niet em op mijn mobiel zit geen f5
Badge +8
Oke martijn inderdaat de app doet het weer maar de site doet het nog steets niet em op mijn mobiel zit geen f5

Hoi Toos,

Misschien kun je je overgebleven tegoed dan op je telefoon bekijken op de app? En als je op de computer bent op de website?

Is dat een oplossing?

Groetjes,
Charlene

Reageer