Skip to main content
Ik heb vanmorgen een mail gekregen dat al mijn MB's voor deze maand op zijn. Kan ik nu ergens zien of ik al MB's buiten mijn bundel verbruikt heb en wat de kosten hiervoor zijn?
In ieder geval zul je via je Mijn Simyo je verbruik kunnen zien. Je kunt hier zien wanneer je hoeveel data hebt verbruikt. Ook kun je hier dus zien hoeveel extra data buiten je bundel je hebt verstookt tot op heden. Dat doe je maal de prijs ad € 0,15 per MB voor het buiten de bundel tarief en dan heb je een redelijk precieze indicatie van je buiten de bundel kosten. Zie hier voor de tarieven.
Bedankt voor de reactie! Ik kon het niet vinden in de app of als ik inlogde op mijn telefoon maar heb het opgezocht op mijn laptop.. Toch schrikken... Op 1 dag (vandaag) € 24,55 aan extra internet voor 193711.0 KB best duur... Het is de telefoon van m'n zoon die had per ongeluk z'n WiFi uitgezet.. Uiteraard nu 3G gelijk uitgezet..
Ik heb vanmorgen een mail gekregen dat al mijn MB's voor deze maand op zijn. Kan ik nu ergens zien of ik al MB's buiten mijn bundel verbruikt heb en wat de kosten hiervoor zijn?



Bedankt voor de reactie! Ik kon het niet vinden in de app of als ik inlogde op mijn telefoon maar heb het opgezocht op mijn laptop.. Toch schrikken... Op 1 dag (vandaag) € 24,55 aan extra internet voor 193711.0 KB best duur... Het is de telefoon van m'n zoon die had per ongeluk z'n WiFi uitgezet.. Uiteraard nu 3G gelijk uitgezet..



Hoi Joanne75,



Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)



Fijn dat je inmiddels de verbruikskosten hebt weten te vinden, vervelend dat het wel schrikken was. Misschien is het een goed idee om een data counter app te installeren, zodat je zoon ook zelf op zijn telefoon kan bijhouden wat er aan dataverbruik plaatsvindt? :)



Voor de volledigheid zal ik nog even de stappen beschrijven hoe het huidige verbruik van deze maand in te zien is op Mijn Simyo mochten andere forumgebruikers tegen ditzelfde probleem aanlopen 🙂.

Als je inlogt op Mijn Simyo kan je je huidige verbruik inzien door naar het tabblad 'Verbruik' te gaan en vervolgens op de huidige maand te klikken, in dit geval dus november. Dan is meteen gespecificeerd het verbruik zichtbaar en ook al eventuele extra verbruikskosten.



@RicoK, dankjewel voor het meedenken!

Reageer