.

Beantwoord

Bankrekeningnummer activeren

  • 26 August 2013
  • 5 reacties
  • 627 Bekeken

Week geleden nieuw rekeningnummer opgegeven maar geen bijschrijving met activeringscode ontvangen. Activeringscode alstublieft verwijderen, zodat ik het opnieuw kan proberen. Dank alvast. 
icon

Beste antwoord door Ernst 28 August 2013, 10:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Week geleden nieuw rekeningnummer opgegeven maar geen bijschrijving met activeringscode ontvangen. Activeringscode alstublieft verwijderen, zodat ik het opnieuw kan proberen. Dank alvast. 

Hoi Fred Dekker,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de activatiecode op 19-8 is verstuurd naar een rekeningnummer dat begint met een 2 en eindigt op een 6.
De storting wordt gedaan door KPN BV inzake Simyo. Graag verneem ik van je of de activatie hebt gevonden?
Oeps. Dat nummer klopt niet. Ik moet een tikfout gemaakt hebben. Dus alsjeblieft activeringscode verwijderen. Dank. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Fred Dekker,

Ik heb onze financiële afdeling gevraagd de activatiecode te verwijderen. Je kunt nu een nieuwe code aanvragen om je rekeningnummer te wijzigen :)
Die hoor je binnen 3 werkdagen te ontvangen in een bijschrijving van €0,01

Laat je even weten wanneer het gelukt is?
Ik heb nu wel een code ontvangen, maar die wordt door de website niet geaccepteerd. Staat de oude code er nog of zo? Dank voor je hulp alvast
Badge +6
Ik heb nu wel een code ontvangen, maar die wordt door de website niet geaccepteerd. Staat de oude code er nog of zo? Dank voor je hulp alvast

Hoi Fred Dekker,

Oi, ik zie dat er een foutje ingeslopen is bij ons. Je had namelijk de eerste keer al het juiste rekeningnummer ingevuld :eek:.

Daardoor zul je nu twee activatiecodes terugvinden op je bankafschrift; de 'oudste' is van de eerste wijziging, deze zal inderdaad niet werken. De nieuwste (kan zijn dat die €0,01 nog niet is bijgeschreven) is de activatiecode die je dient te gebruiken.
Ik verwacht dat die bijschrijving - als 'ie er nu nog niet bij staat - binnen enkele dagen op je bankafschrift zal staan.

Excuus voor het ongemak! :eek:

Reageer