.

Beantwoord

Bankrekening nummer activeren

  • 23 February 2013
  • 5 reacties
  • 505 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds januari een simyo abonnement en heb na mijn weten de activatie code nog niet ingevuld,dat wilde ik dus net gaan doen,omdat ikercahter kwam dat mijn factuur nog niet afgeschreven was,en er wel staat 3e donderdag van de maand, dat was eergisteren na mijn weten.
Toen kwam ik er dus pas achter dat je je banknummer moet activeren. maar er staat ook, dat als je dat nog niet hebt gedaan, er een melding onder overzicht komt te staan met rode letters, maar dat staat er bij mij niet.
Maar ik heb nooit een code geactiveerd, hoe kan dit dat?

En wanneer wordt het nu wel afgeschreven?
icon

Beste antwoord door Wayne 26 February 2013, 16:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum romysherilyn,

In het geval van een abonnement wordt de bankrekening geverifieerd door de betaling van 1 cent die je tijdens de bestelling doet. Jouw bankrekening staat reeds correct in ons systeem en jouw eerste factuur zal vrijdag geïncasseerd worden.
... hoe zit dat met aktiveren van een bankrekening als je overstapt van prepaid naar SIM only abonnement? Bij mijn weten heeft Simyo mijn bankrekeningnummer nog niet en kan dus geen transactie van 1 cent doen. Als ik bij "mijn gegevens" kijk staat er idd geen nummer vermeld maar ik kan ook geen nummer toevoegen...
Beetje kip en ei...
Reputatie 2
Badge +1
Hey BertH,

De storting van 1 cent is op 26-02 naar jouw rekening gedaan. Zou je deze kunnen controleren en de activatiecode op jouw persoonlijke pagina in kunnen vullen?
Het blijkt dat ook ik mijn bankrekeningnummer nog niet geactiveerd heb. Ik wilde dit doen en tegelijkertijd het bankrekeningnummer wijzigen, echter kan geen code vinden op de afschrijving van € 0,01 in december. Hoe nu wel mijn bankrekeningnummer wijzigen en code activeren? Ik moet nu elke keer nav betalingsherinnering de factuur overmaken, terwijl ik dit graat automatisch van mijn rekening wil laten afschrijven. Ik heb ook geen storting van €0,01 ontvangen
Badge +6
Het blijkt dat ook ik mijn bankrekeningnummer nog niet geactiveerd heb. Ik wilde dit doen en tegelijkertijd het bankrekeningnummer wijzigen, echter kan geen code vinden op de afschrijving van € 0,01 in december. Hoe nu wel mijn bankrekeningnummer wijzigen en code activeren? Ik moet nu elke keer nav betalingsherinnering de factuur overmaken, terwijl ik dit graat automatisch van mijn rekening wil laten afschrijven. Ik heb ook geen storting van €0,01 ontvangen

Hoi Liyaro,

Welkom op het forum!
Ik heb ik het systeem gezien dat er op 13 februari een activatiecode is verstuurd naar je nieuwe rekeningnummer. Doordat deze niet is gebruikt is deze komen te vervallen. Ik heb de activatiecode uit het systeem gehaald. Wanneer je via je persoonlijke pagina het rekeningnummer gaat wijzigen dan sturen wij een nieuwe activatiecode binnen 3 werkdagen naar je nieuwe rekeningnummer.
Simyo doet een storting van 1 eurocent en in de omschrijving van de storting vindt je dan de activatiecode die je dan dient te activeren via je persoonlijke pagina.

Reageer