.

Beantwoord

Bankrekening activeren?

  • 6 October 2013
  • 1 reactie
  • 7731 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben sinds 3/4 jaar Simyo-gebruiker. Ik wil graag overstappen van prepaid naar sim-only, maar heb daar blijkbaar een activeringscode voor nodig.
Deze code en de bijbehorende bijschrijving van 0,01 kan ik echter nergens in mijn bankaccount vinden. De site biedt hiervoor geen oplossing en ik zie op mijn dashboard geen opties omtrent bankrekening. Weet iemand wat ik fout doe?

Groet,

Roeland
icon

Beste antwoord door Natascha 7 October 2013, 15:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo,

Ik ben sinds 3/4 jaar Simyo-gebruiker. Ik wil graag overstappen van prepaid naar sim-only, maar heb daar blijkbaar een activeringscode voor nodig.
Deze code en de bijbehorende bijschrijving van 0,01 kan ik echter nergens in mijn bankaccount vinden. De site biedt hiervoor geen oplossing en ik zie op mijn dashboard geen opties omtrent bankrekening. Weet iemand wat ik fout doe?

Groet,

Roeland


Hoi RJanssens,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je in het verleden een activatiecode hebt aangevraagd die niet is gebruikt. Als gevolg hiervan was het niet mogelijk een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb de activatiecode verwijderd.

Om een nieuwe activatiecode aan te vragen raad ik je aan in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Wanneer je vervolgens klikt op tabblad 'Mijn Gegevens' kunt je je bankrekeningnummer wijzigen. Hier kan je een nieuwe activatiecode aanvragen door middel van het wijzigen van je rekeningnummer.
Binnen 2 dagen ontvang je dan een activatiecode op de door jouw opgegeven rekeningnummer.

Reageer