.

Beantwoord

Bankrekening activeren

  • 26 July 2013
  • 1 reactie
  • 440 Bekeken

Badge
hallo ik heb enigetijd mijn bankrekening geactiveerd maar noot een activatie code gehad... ik vroeg mij af of jullie ffe in de database mijn rekening nr kunnen verweideren zodat ik het even overnieuw kan doen opwaarderen d.m.v. Ideal is zwaar hinderlijk
m.v.g. Thymen
Je bankrekening is nog niet geactiveerd. De activatiecode vind je op je bankafschrift. Activeer je bankrekening.<---- kan niet .....
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2013, 16:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
hallo ik heb enigetijd mijn bankrekening geactiveerd maar noot een activatie code gehad... ik vroeg mij af of jullie ffe in de database mijn rekening nr kunnen verweideren zodat ik het even overnieuw kan doen opwaarderen d.m.v. Ideal is zwaar hinderlijk
m.v.g. Thymen
Je bankrekening is nog niet geactiveerd. De activatiecode vind je op je bankafschrift. Activeer je bankrekening.<---- kan niet .....


Hoi Thymen,

Wat vervelend om te lezen dat je bankrekening niet kan activeren. Het is helaas niet mogelijk voor Simyo om je rekeningnummer te activeren.

Ik zie dat je in het verleden een activatiecode heeft aangevraagd die niet is gebruikt. Als gevolg hiervan was het niet mogelijk een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb de activatiecode verwijderd.

Om een nieuwe activatiecode aan te vragen raad ik je aan in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Wanneer je vervolgens klikt op tabblad 'Mijn Gegevens' kan je je bankrekeningnummer wijzigen. Hier kan je een nieuwe activatiecode aanvragen door middel van het wijzigen van je rekeningnummer.
Binnen 2 dagen ontvang je dan een activatiecode op de door jouw opgegeven rekeningnummer.

Reageer