Skip to main content
Helaas is de SIMYO app niet werkend te krijgen op Android 5.1 Op de normale manier via de laptop is het geen probleem om in te loggen, via de App werkt zowel de inlognaam als de pincode niet. Zeker al 5 keer opnieuw geïnstalleerd !!
Ik heb ook Android 5.1 en bij mij werkt het gewoon.



Heb je deze app net nieuw of lukte het eerst wel?
Hoi maantje, welkom op het Simyo forum :)



Wat onhandig dat je niet kunt inloggen op de Mijn Simyo app. Zoals Raytje aangeeft, zijn er geen bekende issues met de app zelf, dus ik denk dat het met je Mijn Simyo account te maken heeft óf de installatie. Ik heb zojuist jouw Mijn Simyo account gereset en je een nieuw wachtwoord gestuurd per sms. Kun jij dan de Simyo app eens opnieuw installeren?



Ik hoor graag of je door mijn actie en Raytje zijn tip weer kunt inloggen op de app!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor de tip Raytje!
Helaas nog steeds hetzelfde probleem ! Als antwoord op Raytje reactie: Nee het heeft nog nooit gewerkt.

Groetjes.
Hoi Maantje,



Er is ondertussen een nieuwe update verschenen in de playstore. Heb je deze al gedownload? Ik hoop stiekem dat dit de oplossing gaat zijn voor je. Zou je deze versie willen downloaden en het willen proberen? Natuurlijk hoor ik heel graag van je of dit de oplossing is geweest.



Groetjes,

Angela

Reageer