Ben je voor het eerst op ons Forum? Dan wil ik je van harte welkom heten.
Het is natuurlijk super vervelend dat je last hebt van dit probleem. Ik kan me voorstellen dat jullie de app graag willen gebruiken.
Het probleem is ondertussen bij ons bekend. Er zijn klanten die gebruik maken van een iPhone 4 waarbij de Simyo App helaas niet werkt. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik op dit moment nog geen tijdsbestek geven. We houden jullie op de hoogte.
Mocht je nog vragen hebben, laat het dan even weten.
Groetjes,
Angela
Wat een vervelend probleem dat je plotseling niet meer in je telefoon kunt. Ik hoor heel graag van je waar je naast het invoeren van je pincode nog moet inloggen 🙂. Zou je me dat kunnen laten weten zodat ik je hier verder mee kan helpen?
Groetjes, Tiury
Groetjes, Monica.
Gerard
Groetjes, Monica.
Hoi M.Bezemer,
Wat jammer dat de app verdwijnt als je er gebruik van probeert te maken. In dit geval denk ik dat je gebruik maakt van iOS 7. Hierbij komt het voor dat de app niet goed opent en start. Dit kun je direct oplossen door iOS te updaten óf te wachten op de volgende app update 🙂.
Groetjes, Tiury
Gerard
Hoi GerardvanderLaan,
Ik vroeg om iets meer informatie, omdat deze problemen mij niet bekend voor komen en ik je graag goed wil helpen, want het is totaal niet de bedoeling dat je de telefoon helemaal opnieuw moest instellen en gegevens kwijt raakt.
We willen natuurlijk niet dat zoiets nog eens gebeurd, dus ik zou je graag even bellen hierover, kan dat? En zo ja, wat is het beste moment om je te bereiken?
Alvast bedankt voor je reactie!
Groetjes, Tiury
Wat onhandig dat je een heel oranje scherm krijgt te zien. Zou je de app eens helemaal willen verwijderen en opnieuw installeren? Dit zou het op jouw telefoon moeten oplossen 🙂.
Groetjes, Tiury
het is gelukt.
Bedankt.
Petra
Fijn dat dit de oplossing was en je weer ! Sorry voor de overlast 🙂, ik hoop dat je ons dit kunt vergeven.
Groetjes, Tiury
Ik heb een samsung galaxy s8 en de app werkt ineens niet meer. Al opnieuw geinstalleerd maar helaas. is hier een oplossing voor?
Het is al reeds bekend dat de nieuwe app bij een aantal Android toestellen problemen geeft.
Crasht de app ook bij jouw na het invoeren van een 5 cijferige code? In dat geval, herinstalleer de app en sla die stap over.
Kom je er dan wel in?
Hoi
Welkom op het Forum!
Wat @ Ray zegt klopt inderdaad, maar er is gelukkig al nieuws! Vanochtend ben ik namelijk in overleg gegaan met onze collega's die de Simyo app ontwikkelen, zij hebben meerdere meldingen gehad van hetzelfde probleem en ze zijn daar mee aan de slag gegaan. Ik mocht van ze doorgeven dat er deze week een nieuwe update aan zit te komen voor de app. Deze update zou het probleem bij het inloggen op de Simyo app met een Android telefoon met de software versie 9.0 moeten verhelpen. Deze update kun je downloaden in de Playstore zodra deze beschikbaar is.
Ik zou je willen vragen deze update nog even af te wachten en tot die tijd in te loggen via mijn.simyo.nl. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!
@ Ray bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Tessanne
Moeten we inderdaad nog even geduld hebben.
Hoi maldem,
Het zou kunnen dat de release nu voor jou beschikbaar is! Laat je ons weten of het is gelukt?
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.