Skip to main content

.

Sticky

App Update: Verbeteringen aan service schermen

App Update: Verbeteringen aan service schermen
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1726 reacties

Er is weer een nieuwe update voor onze Mijn Simyo app beschikbaar! Met deze release hebben we belangrijke vernieuwingen en verbeteringen doorgevoerd die de gebruikerservaring nog beter maken. Lees verder om te ontdekken wat er allemaal veranderd is.

Verbeteringen aan service schermen

In deze update hebben we aanpassingen gedaan aan de service schermen:

• Het hoofd service scherm heeft een rebrand gekregen. Het design is opgefrist en is nu consistenter met de algehele stijl. 
  • Het "Bel ons" service scherm is nu geüpdatet waardoor het nu nog gebruikersvriendelijker is. 

De update is nu beschikbaar in de App Store en Google Play Store

We zijn erg benieuwd naar wat jullie van deze update vinden. Laat je feedback achter in een reactie hieronder! 

Groetjes,
@Misha@Seren

4 reacties

JanD
  • Consultant
  • 784 reacties
  • 3 maart 2025

Ziet er goed uit.

Gaat Simyo ook Signal als alternatief voor WhatsApp ondersteunen?

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 183 reacties
  • 3 maart 2025
JanD schreef:

Ziet er goed uit.

Gaat Simyo ook Signal als alternatief voor WhatsApp ondersteunen?

Idd. graag Signal als communicatiemiddel toevoegen. Heb WhatsApp inmiddels om meer dan bekende redenen in de ban gedaan, evenals Facebook, Instagram en X. (Als een politiek statement hier mag tenminste 😉)

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • 1726 reacties
  • 3 maart 2025

Goede vraag ​@JanD en ​@Kaas Berrie! Ik zal hier intern navraag over doen, zodra ik meer weet kom ik hier even op terug. :)

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • 1726 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi ​@JanD en ​@Kaas Berrie,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling. Wij willen onze klanten snel en goed kunnen helpen via de kanalen die zij het meest gebruiken. We blijven alternatieve communicatiekanalen (zoals Signal) monitoren om ervoor te zorgen dat we onze service zo goed mogelijk kunnen blijven aanbieden. Op korte termijn zijn er nog geen plannen om Signal toe te voegen als communicatiekanaal. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn over Signal, dan deel ik dit uiteraard met jullie! Voor nu kunnen jullie ons bereiken via telefonie, het forum en onze andere kanalen.

Groet,
Seren

Reageer