Skip to main content

.

StickyApp Update

App Update: Multi-account management en vernieuwde simkaartpagina's!

• 29 januari 2025
  • 5 reacties
  • 252 Bekeken
App Update: Multi-account management en vernieuwde simkaartpagina's!
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1689 reacties

Superleuk nieuws! Er is een nieuwe update voor onze Mijn Simyo app beschikbaar📱.

Multi-account management:

Het multi-account management is verbeterd zodat je nu nog makkelijker meerdere telefoonnummers kunt beheren in de app. Het ziet er nu moderner uit en is eenvoudiger te navigeren!

Simkaartpagina's:

Daarnaast hebben alle simkaartpagina's (PUK-codes, bestellen, activeren) een opfrisbeurt gekregen zodat deze nu overzichtelijker, gebruiksvriendelijker en consistent zijn!

De update is per direct beschikbaar in de App Store en Google Play Store!

Zoals altijd zijn we heel erg benieuwd wat jullie vinden van deze veranderingen. Laat je feedback achter in een reactie!

Groetjes,
@Misha & ​@Seren 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • 69 reacties
  • 30 januari 2025

Naar aanleiding van de update toch een vraag.

Als ik naar het Simkaart overzicht ga krijg ik een optie om de eSIM te resetten bij netwerkproblemen. Op zich een handige functie. Als ik deze optie kies ga ik echter naar een scherm die zegt “Overstappen naar eSIM”. Alsof je voor het eerst een eSIM gaat installeren.

Is het inderdaad de bedoeling dat je de eSIM procedure overnieuw doorloopt om de eSIM te resetten? 

Het komt op mij een beetje “verwarrend” over en durf het niet te testen... 😁

Misha
Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 30 januari 2025
Hsd schreef:

Naar aanleiding van de update toch een vraag.

Als ik naar het Simkaart overzicht ga krijg ik een optie om de eSIM te resetten bij netwerkproblemen. Op zich een handige functie. Als ik deze optie kies ga ik echter naar een scherm die zegt “Overstappen naar eSIM”. Alsof je voor het eerst een eSIM gaat installeren.

Is het inderdaad de bedoeling dat je de eSIM procedure overnieuw doorloopt om de eSIM te resetten? 

Het komt op mij een beetje “verwarrend” over en durf het niet te testen... 😁

Hey! Goede opmerking. We vonden dit zelf ook wat verwarrend en zijn bezig met wat andere teksten om het te verduidelijken. Bedankt voor je feedback, ​@Hsd!

Misha
Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Update over de update: we hebben zojuist een nieuwe versie live gezet met de nieuwe teksten. Even geduld en hij komt vanzelf op je telefoon! Nogmaals bedankt voor de feedback!

JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 4 februari 2025

Ik ben de vernieuwde app nu aan het downloaden op mijn mobiel.😎

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • 69 reacties
  • 4 februari 2025

Inderdaad duidelijker zo. Goede aanpassing.

Reageer