Hoe kan het dat ik nu al twee maanden over mijn bundel heen ga, terwijl ik bij de app nog 277 MB en47 minuten heb. Waarom werkt deze niet? Ik denk dat ik nog minuten en MB's heb en ben nu al twee keer over mijn bundel gegaan.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Alexandra123, welkom op het Simyo forum.
In je gegevens zie ik dat je in december en nu in februari buiten je belbundel bent gegaan en dat je enkel in januari buiten je internetbundel bent gegaan. De Mijn Simyo app geeft exact hetzelfde weer als op Mijn Simyo, en dat zijn dezelfde gegevens als ik kan zien. Zie jij verschil tussen Mijn Simyo en de app?
Op dit moment zie ik dat je ruim 10 buiten bundel kosten hebt gemaakt met bellen en sms'en en dat je nog bijna 80 MB over hebt van je internetbundel.
Is dat ook anders dan je ziet op de Mijn Simyo app?
In je gegevens zie ik dat je in december en nu in februari buiten je belbundel bent gegaan en dat je enkel in januari buiten je internetbundel bent gegaan. De Mijn Simyo app geeft exact hetzelfde weer als op Mijn Simyo, en dat zijn dezelfde gegevens als ik kan zien. Zie jij verschil tussen Mijn Simyo en de app?
Op dit moment zie ik dat je ruim 10 buiten bundel kosten hebt gemaakt met bellen en sms'en en dat je nog bijna 80 MB over hebt van je internetbundel.
Is dat ook anders dan je ziet op de Mijn Simyo app?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.