Als ik op mijn iPhone 12 na gebruik van de Simyo app niet handmatig uitlog of dit vergeet is de app steeds bij een volgende keer vastgelopen, Oeps er ging iets mis, probeer opnieuw! … de app dan maar weer opnieuw installeren is de enigste oplossing wat kan hier het probleem van zijn?
Ik herken dit probleem niet. Ik heb zelf een iPhone 11 Pro Max met de laatste iOS versie (heb jij deze ook geïnstalleerd?) en de laatste versie van de Simyo App, maar dat is automatisch als je deze weer vanuit de appstore installeert.
Hi ed0nk,
Welkom op het Simyo forum!
Wat balen dat je problemen hebt bij het gebruik van de app! Heb je de tips van de mannen al geprobeerd? Ik vraag me namelijk af of dit heeft geholpen of niet.
Laat je het in dit topic even weten?
Bedankt RicoK en Scotsman!
Groetjes,
Tessanne
Bedankt voor de tips de app werkt weer als vanouds …
Groet
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.