Gisteren heb ik automatisch verlengen van de internetbundel aangezet. Nu doet sinds vanochtend de app op mijn telefoon het ineens niet meer, knalt er meteen uit na openen. Ik had al een tijdje ios9 erop staan en voorheen werkte dat wel. Ik heb de app verwijderd en er opnieuw opgezet, maar dat heeft geen effect.
Als ik nu inlog op de website, om mijn automatisch verlengen weer uit te zetten krijg ik de melding dat het NIET automatisch verlengd wordt terwijl dat dus wel gebeurd is. Maar ik kan ook niets aanpassen omdat ik dan een melding krijg dat er iets mis gaat op de pagina. (dit doe ik overigens via de laptop)
Is er soms een storing of is er iets anders vreemds aan de hand?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Moos68,
Volgens mij ondervindt jij last van twee verschillende problemen.
Die van het automatisch verlengen heb ik voor je doorgezet naar onze IT afdeling. Zij gaan kijken hoe het nu zit met het automatisch verlengen en het aanzetten als het niet aan staat.
Er is verder geen algemeen probleem bekend met de Simyo app, dus als ik jou was, zou ik hem even opnieuw installeren.
Laat je nog even weten of dat helpt?
Volgens mij ondervindt jij last van twee verschillende problemen.
Die van het automatisch verlengen heb ik voor je doorgezet naar onze IT afdeling. Zij gaan kijken hoe het nu zit met het automatisch verlengen en het aanzetten als het niet aan staat.
Er is verder geen algemeen probleem bekend met de Simyo app, dus als ik jou was, zou ik hem even opnieuw installeren.
Laat je nog even weten of dat helpt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.