Skip to main content
Hallo,



Omdat ik een oranje scherm had om de Simyo app, heb ik 'm gedeleet en opnieuw geinstalleerd. Ik krijg de melding dat hij geinstalleerd is en compatibel met mijn apparaat (Huawei P8Lite), maar er is geen icoontje te bekennen. De problemen begonnen toen ik overstapte van Sim Only naar Prepaid.



Groetjes!
Hoi Hansjepansjekatertje,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat je problemen hebt met de Simyo App. Het opnieuw installeren van de App is inderdaad vaak de oplossing voor het oranje scherm. Helaas heeft het jou niet verder geholpen.



Welke versie van Android gebruik je op jouw Huawei? En heb je de App opnieuw geïnstalleerd nadat je bent overgegaan naar Prepaid?



Groetjes,

Sean
Hallo Sean,



Ik heb de Androidversie 5.1 en ik heb inderdaad de app opnieuw geinstalleerd nadat ik was overgegaan.



Groet, Eva
Lijkt wel op hij de snelkoppeling niet heeft gemaakt. Ga nog is naar de Play store en openen hem eenmalig vanuit daar. Misschien werkt het daarna wel.. En anders weer wissen en opnieuw proberen.
Beste Raytje en Sean,



Ik heb uiteindelijk maar de fabrieksinstellingen hersteld en dat werkte wel. Hartelijk dank voor jullie hulp.



Groet, Eva
Hoi Hansjepansjekatertje,



In dat geval ga ik jouw eigen bericht ook markeren als antwoord op je vraag! Goed om te zien dat het alsnog gelukt is met een reset. Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Angela

Reageer