Hallo,
Vandaag heb ik een vervangende simkaart besteld omdat ik een nieuwe telefoon wilde kopen, maar deze is niet meer nodig. In de winkel hebben ze mijn huidige simkaart al in m'n nieuwe telefoon gezet, dus ik heb geen nieuwe simkaart meer nodig. Ik hoop dat dit nog op tijd te annuleren is.
Alvast bedankt!
Hartelijke groet,
Hesther
Bladzijde 1 / 1
Hoi Hesther, welkom op het Simyo forum 🙂
Helaas is je vervangende simkaart al verzonden. Ik kan hem niet meer annuleren. Je ontvangt hem binnen drie werkdagen. Misschien kun je hem als reserve gebruiken. Dan heb je er altijd eentje achter de hand.
Is je vraag beantwoord?
Helaas is je vervangende simkaart al verzonden. Ik kan hem niet meer annuleren. Je ontvangt hem binnen drie werkdagen. Misschien kun je hem als reserve gebruiken. Dan heb je er altijd eentje achter de hand.
Is je vraag beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.