Skip to main content
Volgens (de Android versie van) Mijn Simyo - Facturen is de status betaling factuur mei 'achterstallig'. Volgens de Simyo website is de status 'Betaald' . Ik heb de app gedeinstalleerd + opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Foutje in de app?
Hoi Janthefiddler, welkom op het Simyo forum!



Gelukkig is er geen foutje in de app geslopen, of in Mijn Simyo ;)

Wat is er nu gebeurd bij jou? Het volgende: Volledig buiten jouw schuld om is je factuur van mei nog niet geïncasseerd. Dit gaan we als nog doen, en wel morgen.

Om nu te voorkomen dat jij, en nog een aantal klanten bij wie dit gebeurd is, via Mijn Simyo deze factuur met iDeal betaalt vóórdat we incasseren, is de status op Mijn Simyo veranderd naar betaald.

Op je internetbankieren kun je zien dat deze nog níet betaald is. De app hebben we niet aangepast/ aan kunnen passen, dus die staat op achterstallig. Geen mooi woord, maar andere woorden dan 'betaald' en 'achterstallig' zijn niet geprogrammeerd in de app.

Reageer