.

Beantwoord

Als ik voor 14 mei niet van bundel verander, gaat dan wel de (nieuwe) prijs omlaag?

  • 1 May 2014
  • 3 reacties
  • 909 Bekeken

Ik heb gelezen dat er niets voor mij verandert als ik niets doe. 
Maar ik zie wel dat het tarief omlaag gaat bij mijn huidige bundel, gaat dit dan ook automatisch omlaag als ik niets doe?
Ik neem aan van wel maar ik kan het nergens duidelijk terugvinden.

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Dries 2 May 2014, 15:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb hier al uitgebreid antwoord gegeven op dezelfde vraag. Het lijkt mij beter om daar naartoe te linken, dan het hier nogmaals te plaatsen.
Beetje cinisch misschien maar het lijkt leuk zo'n verlaging. Maar dat laatste zinnetje: dat je bij een wijziging het dan geldende tarief gaat betalen. Zit daar niet een verhoging of zo in de toekomst aan te komen? BV, ik heb nu net een smartphone. Internet lijkt mij leuk om erbij te nemen. Ga ik dan nieuwe/ andere tarieven betalen? (vanzelf wegens internet  maar dan ook extra voor bellen?)
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Roosmarijnn,

Welkom op het forum 🙂
Groentjuh heeft een goed punt. In dit topic is het al eens besproken. Ik raad je aan om daarin te reageren.

Om nog antwoord op je vraag te geven; Nee, de bundel wijzigt niet automatisch omlaag. Na 14 mei moet je dit wijzigen op Mijn Simyo.

@Ronaldspa, ook jij welkom op het forum :)

Dat lees je verkeerd. Het geldt alleen voor wijzigingen in de belbundel. Als je een internetbundel aan wilt zetten of wijzigen, dan ga je niet ineens het nieuwe tarief voor je belbundel betalen. Het geldt alleen voor wijzigingen in de belbundel na 14 mei.

Ook jou verwijs ik graag naar dit topic.

@Groentjuh, dankjewel voor je antwoord 🙂

Reageer