.

Beantwoord

Adreswijziging lukt niet

  • 8 May 2014
  • 5 reacties
  • 582 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Ik wil mijn adres wijzigen, maar dit lukt helaas niet. Als ik mijn postcode en huisnummer intyp komt mijn straat en plaatsnaam niet in beeld. Ik denk dat mijn postcode nog niet herkend wordt aangezien mijn straat redelijk nieuw is. Hoe kan ik toch mijn adres wijzigen?

Groetjes en bedankt!
Elske
icon

Beste antwoord door Charlene 9 May 2014, 16:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +3
Hoi Elske,

Om een wijziging door te geven, zou je telefonisch contact kunnen leggen met de Simyo klantenservice. Vanaf je Simyo aansluiting bellen met: 1200 (gratis).
Je kunt ook nog even afwachten tot een van de collega's van Simyo op dit forumbericht zullen reageren, misschien kunnen ze het voor je in orde maken!

Fijne avond.

Groetjes, Mike.
Badge +8
Hoi EvanR,

Welkom op het forum :)
Dat kan er inderdaad mee te maken hebben, dat je straat nog nieuw is. Dan wordt je postcode nog niet herkend.
Stuur je me een privébericht met je oude en nieuwe adres? Dan pas ik het voor je aan. :)
Ja Mike, wij kunnen bijna alles hier 😉

Ik wacht je privébericht af,
Groetjes,
Charlene
Hoi EvanR,

Welkom op het forum :)
Dat kan er inderdaad mee te maken hebben, dat je straat nog nieuw is. Dan wordt je postcode nog niet herkend.
Stuur je me een privébericht met je oude en nieuwe adres? Dan pas ik het voor je aan. :)
Ja Mike, wij kunnen bijna alles hier ;)

Ik wacht je privébericht af,
Groetjes,
Charlene

Ik heb precies hetzelfde probleem. Misschien is het wijs om het mogelijk te maken een straat/woonplaats in te typen als de postcode niet herkend wordt (overigens bestaat mijn postcode al ruim twee jaar).

Hoe kan ik nu mijn adreswijziging doorgeven?
Badge +6
Hoi mastair, welkom op het forum van Simyo!

Door een adres automatisch aan te vullen via postcode + huisnummer proberen we zoveel mogelijk foutieve gegevens te voorkomen.
Maar het is natuurlijk niet handig als je adres dan niet in die database staat, dat ben ik met je eens :)

Zou je in een privébericht je nieuwe en oude adres willen sturen? Dan ga ik het voor je in orde maken en ervoor zorgen dat het adres in de database komt te staan.

Ik zie je privébericht graag tegemoet! 🙂
Badge +6
Hoi mastair,

Ik heb je privébericht ontvangen en het adres voor je gewijzigd 🙂

Reageer