Skip to main content
Ik wil graag mijn adres wijzigen naar het Postbusnummer, zodat alles ook bij de verhuizing op de juiste plaats terechtkomt. 

Maar dat lukt me niet. Hoe kan ik dat doen? 

Groeten, 



Floor
Ik wil graag mijn adres wijzigen naar het Postbusnummer, zodat alles ook bij de verhuizing op de juiste plaats terechtkomt. 

Maar dat lukt me niet. Hoe kan ik dat doen? 

Groeten, 



Floor




Hoi FloorVl,



Welkom op het forum :)



Probeer je het op Mijn Simyo? Wat gaat er precies mis?

Ik wil je vragen wat voor browser je gebruikt, en welke melding je krijgt als je je adres probeert te wijzigen.



Ik hoor het graag van je,



Groetjes,

Charlene
Ik gebruik Chrome (neiuwste versie) en probeer inderdaad in Mijn Simyo het adres te wijzigen. 

als ik de postcode van de postbus en het postbusnummer invoer gebeurt er helemaal niks, ik krijg dus ook geen melding. De straat/ Postbus en de plaats verschijnen niet en de knop 'Wijzig adres' blijft lichtblauw en unclickable. Ik kan alleen Annuleren. 
Ik gebruik Chrome (neiuwste versie) en probeer inderdaad in Mijn Simyo het adres te wijzigen. 

als ik de postcode van de postbus en het postbusnummer invoer gebeurt er helemaal niks, ik krijg dus ook geen melding. De straat/ Postbus en de plaats verschijnen niet en de knop 'Wijzig adres' blijft lichtblauw en unclickable. Ik kan alleen Annuleren. 




Hoi FloorVI,



Het wijzigen van je adres naar een postbusnummer is helaas niet mogelijk. Net als het wijzigen van het adres naar een buitenlands adres dat is ook niet mogelijk. Bij wijzigen van het adres kan alleen een 'echt' worden opgegeven en geen postbusnummer.

Reageer