.

Beantwoord

Adres wijzigen

  • 29 April 2013
  • 3 reacties
  • 7994 Bekeken

Binnenkort ga ik verhuizen, maar het doorgeven daarvan lukt niet op de website. Het lijkt er op dat de combinatie van postcode en huisnummer niet wordt geaccepteerd terwijl deze wel kloppen. Hoe kan ik de verhuizing nu doorgeven?
icon

Beste antwoord door Natascha 30 April 2013, 14:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Binnenkort ga ik verhuizen, maar het doorgeven daarvan lukt niet op de website. Het lijkt er op dat de combinatie van postcode en huisnummer niet wordt geaccepteerd terwijl deze wel kloppen. Hoe kan ik de verhuizing nu doorgeven?

Hoi Aalders,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met het oude adres en het nieuwe adres. Ter controle wil ik graag je e-mail adres, geboortedatum en het rekeningnummer ontvangen.
Enige tijd geleden heb ik een privebericht gestuurd, maar mijn adres is nog steeds niet gewijzigd... Hoe kan ik het alsnog laten omzetten?
Badge +6
Enige tijd geleden heb ik een privebericht gestuurd, maar mijn adres is nog steeds niet gewijzigd... Hoe kan ik het alsnog laten omzetten?

Hoi Aalders,

Ik heb helaas geen privĂ© bericht van je moge ontvangen. Kan je deze nogmaals versturen dan ga ik je adres aanpassen 🙂.

Reageer