.

Vraag

Actueel verbruik <?>

  • 22 April 2012
  • 17 reacties
  • 1146 Bekeken

Badge
Hoi

ik heb het idee dat Simyo mijn belgedrag niet bij kan houden.
Wordt het één keer per dag geupdated, of kijk ik toevallig telkens op de verkeerde momenten...?
En hoe zit het in het weekend

Bedankt, Astrid.

17 reacties

Badge +1
Hallo,



Ik heb het zelfde probleem. Tot vrijdag 22:00 kan ik zien en daarna niet meer tot nu toe. Ik wil graag zien hoe en wat ik verbruik.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Astrida en Deniset,

Welkom op het Simyo forum!
Het verbruik wordt niet direct getoond op de persoonlijke pagina, hier zit enige vertraging in. Het verbruiksoverzicht wordt circa 8x per dag bijgewerkt.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
Hoe kan het dan dat ik het vanaf vrijdag avond 20 april niet meer kan zien. Ik weet dat ik smsjes heb gestuurd en op internet heb gezeten.
Reputatie 5
Badge +10
Het is mogelijk dat de updates in het weekend vertraging hebben. Hierdoor is uw belverbruik in het weekend niet altijd up-to date.
Badge
Hoi,

fijn om welkom geheten te worden (:

Helaas is mijn overzicht nog hetzelfde als gister... Hoe kan het overigens, dat updates trager zijn in het weekend? Meer bezoekers van de site? Meer internetters in het algemeen? Ben benieuwd.
Badge
Hoi,

fijn om welkom geheten te worden (:

Helaas is mijn overzicht nog hetzelfde als gister... Hoe kan het overigens, dat updates trager zijn in het weekend? Meer bezoekers van de site? Meer internetters in het algemeen? Ben benieuwd.




Nou? M'n overzicht staat nu op NUL. Helaas.....
Reputatie 2
Badge +4
Beste Astrida,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem heb je het limiet van de Simyo Veel bundel (600 eenheden) overschreden op 24 april 2012. Dit is de reden dat het tegoed op de persoonlijke pagina op 0 eenheden staat voor april.De overige gesprekken worden apart in rekening gebracht tegen het tarief van €0,30 cent per minuut/bericht. Je hebt binnen de sms-bundel nog wel ruimte om te sms-en, dit staat ook vermeld op de persoonlijke pagina (tabblad overzicht).

Groetjes,

Manisha
Reputatie 1
Badge +2
Wat een onzinnige antwoorden van onze vrienden van Simyo zeg. Het is simpelweg NIET waar dat er 8 keer per etmaal wordt geactualiseerd. Mijn ervaring: 2 tot 3 keer per etmaal. Veel te weinig natuurlijk!  Wel handig en slim van deze provider. Klanten gaan hierdoor gemakkelijk over de bundellimieten heen en daarna is het kassa voor Simyo. Dit is voor mij een belangrijke reden om na de actieperiode van de huidige prijzen uit te kijken naar een andere provider. Het is niet anders. Simyo vind ik echt zeer matig presteren op het gebied van klantenservice. Men is er trots op dat je voor een budgetprovider als Simyo gratis bereikbaar is. Echter is men niet bereikbaar door de absurt lange wachttijden.. Iedere zichzelf respecterende provider heeft een app. Simyo dus niet en ik lees al een jaar (!) dat men hier hard aan werkt. Ja right! Ik geloof er geen snars van. Een app ontwikkelen duurt geen jaar.. 
Badge +1
Hallo, Ik zou graag willen weten wat het verbruik de afgelopen dagen is van mij en mijn zoon die momenteel in het buitenland zit.
Het is bijgewerkt tot 30 september, maar ik wil weten hoe het tegoed/verbruik er op dit moment voor staat.
Reputatie 2
Badge +1
Hey AnjaH,

Indien je het verbruik van jouw zoon in wenst te zien, kan je daarvoor inloggen op zijn persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier vind je onder het tabblad verbruik het verbruik van de afgelopen dagen.
Badge +1
Hey AnjaH,

Indien je het verbruik van jouw zoon in wenst te zien, kan je daarvoor inloggen op zijn persoonlijke pagina via www.simyo.nl. Hier vind je onder het tabblad verbruik het verbruik van de afgelopen dagen.
Hoi Wayne,

Ik keek niet verder dan het overzicht, maar de kosten gaan dus niet van de bundel af. Daar heb ik niet eens aan gedacht. Bedankt voor je antwoord.
Reputatie 1
Badge +2
Forget it! Ik kan nu mijn belstatus zien van eergisteren!!!!!!! Laat staan van verbruik in het buitenland... Simyo scoort heel slecht op dit punt.
Badge +2
Beste KPNfreak,

Helaas wordt het verbruik bij ons met een vertraging verwerkt. Het klopt dat het bij verbruik in het buitenland nog langer duurt. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Reputatie 1
Badge +2
Geeft niets Arie,

Ik wacht op een leuke aanbieding bij een andere provider en dan ben ik weg. Zo werkt dat. En natuurlijk zeg ik dit tegen iedereen die dit horen wil 🙂 De macht vd consument zullen we het maar noemen...

Beste KPNfreak,

Helaas wordt het verbruik bij ons met een vertraging verwerkt. Het klopt dat het bij verbruik in het buitenland nog langer duurt. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Jammer om te horen dat je er zo over denkt KPNfreak.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Tja, dat is mijn mening. Ik kan er niets anders van maken 😉 Het is dat het bereik uitstekend is, anders zou ik het gevoel hebben dat ik bij een tweederangs provider als Tele2 of Ben zit. Ik meen het: als Simyo ECHT naar zijn klanten luistert wordt er nu eindelijk op zeer korte termijn een app gelanceerd en wordt de actuele belstatus ECHT actueel en wordt bovendien de gratis klantenservice bereikbaar zodat er daadwerkelijk sprake is van een telefonische klantenservice. Jullie tarieven zijn dik inorde net als het bereik dankzij het KPN netwerk. De basis is prima!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

Bedankt voor je feedback. De bereikbaarheid van de klantenservice is als het goed is al vanaf deze week verbeterd. De overige punten zijn bekend.

Groetjes,

Alex

Reageer