.

Beantwoord

Activeringscode bankrekening

  • 30 October 2012
  • 7 reacties
  • 440 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Ik heb mijn bankrekening gekoppeld, maar kan de activeringscode niet terugvinden.
Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Wayne 31 October 2012, 09:33

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Mrvdzee,

Jouw activatiecode is op 04-09 verstuurd. Als het goed is zou je op deze dag een storting van €0,01 op jouw bankrekening moeten zien met in de omschrijving jouw activatiecode. Zou je het in een reactie op deze post kunnen laten weten als je deze terug hebt gevonden? Als je deze alsnog niet hebt kunnen vinden, zullen we de mogelijkheid beschikbaar maken om een nieuwe activatiecode op te vragen.
Badge
Hallo Wayne,

Deze heb ik niet kunnen vinden. Welk jaar? Of anders graag de mogelijkheid een nieuwe code op te vragen.
Het duurt nu al met al wel heel lang.

Alvast bedankt.
Badge +2
Beste Mrvdzee,

Het betrof inderdaad een activatiecode die allang was verlopen. Wij adviseren je nogmaals je bankrekeningnummer te wijzigen zodat er opnieuw een activatiecode wordt verstuurd.

Groetjes,

Arie
Badge
Hallo Arie,

Ik kan mijn bankrekening nummer niet wijzigen, anders had ik dat allang gedaan.
Ik ben inmiddels bijna 2 weken bezig om het geregeld te krijgen.
Misschien maar overstappen naar een andere provider???
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mrvdzee,

Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd je bankrekening te wijzigen? Arie heeft het e.e.a. aangepast zodat je je bankrekening moet kunnen wijzigen. Kun je het anders nog eens proberen?

Groetjes,

Alex
Ik heb het zelfde activering werkt niet ,hoe nu verder ik kan niet bellen hijacepteerd de code niet,heb ik te lang gewacht zo ja wat moet ik nu doen?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Adelaar,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij (in een privebericht) een screenshot van de storting van 1 cent met in de omschrijving de activatiecode toe te sturen zodat ik het voor jou kan controleren?

Reageer