Skip to main content

.

Ik moet mijn vervangende simkaart activeren bij Mijn instellingen en simkaart maar de optie Vervangende simkaart activeren staat niet in het menu. Wat nu?
Je kan dan wel gewoon op 'Activeer simkaart' klikken. Dan moet ie het doen.
Hoi KaatjeH, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat je op 19 mei al een vervangende simkaart hebt geactiveerd. Kan dat kloppen? Dan kun je inderdaad daar niets meer over vinden ;)

Shahira, dank je voor het meedenken!
Hallo Ernst, ik heb mijn kaart niet geactiveerd op 19 mei. Ik heb weleerder een simkaart geactiveerd , maar dit was een nano simkaart en die past niet in mijn mobiel. Vandaar dat ik een andere kaart heb aangevraagd.
Hoi KaatjeH,

Dat is wel vreemd hoor. Wij zien namelijk dat je de vervangende simkaart die je op 16-05-2014 besteld hebt, geactiveerd hebt op 19-05-2014. Daarna heb je niet meer nog een andere vervangende simkaart geactiveerd. Als je toch nog een andere simkaart nodig hebt, dan kun je die bestellen op Mijn Simyo.

Is dat zo duidelijk of roept het meer vragen op?
Hallo Dries,

Ik vind het ook vreemd, omdat ik niets gedaan heb, maar als jullie zien dat het geactiveerd is, kan ik het gewoon gebruiken, neem ik aan. Volgende maand gaat mijn ABO in, dus zal ik het uitproberen. In iedergeval bedankt!
Hoi KaatjeH,

Dat is inderdaad vreemd 😕 Als het goed is heb je 19-5 ook een e-mail ontvangen met daarin de nieuwe pin- en pukcode?

Met deze pincode kan je inderdaad vanaf 10-6 je simkaart met je abonnement bij ons gaan gebruiken 🙂

Reageer