Skip to main content
antwoord

activeren lukt niet dmv verkeerde email

  • April 18, 2013
  • 7 reacties
  • 674 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Beste simyo,

Mijn vriendin heeft ook simyo aangevraagt nu heeft zij bij haar gegevens invullen een verkeerd email adres opgegeven.

Dus nu kan ze haar simkaart niet activeren en de 24ste van april gaat haar huidige kpn abbo over naar jullie simyo dus dit moet voor die tijd geregeld zijn hoe moeten we dit voor elkaar krijgen?

mvg,
Patrick

Beste antwoord door Alex

Welkom op het forum Patrick88,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het telefoonnummer willen noemen van je vriendin? Ook wil ik graag ter verificatie het legitimatienummer, naw en bankgegevens controleren. Kan je daarom ook die gegevens sturen?

Ik kan daarna het email adres aanpassen.

Groetjes,

Alex
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • antwoord
  • April 19, 2013
Welkom op het forum Patrick88,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het telefoonnummer willen noemen van je vriendin? Ook wil ik graag ter verificatie het legitimatienummer, naw en bankgegevens controleren. Kan je daarom ook die gegevens sturen?

Ik kan daarna het email adres aanpassen.

Groetjes,

Alex

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • April 19, 2013
Bedankt Alex voor de snelle reactie! Ik ga dit doorgeven en zo snel mogelijk regelen.

Alex
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Community Manager
  • April 24, 2013
Hoi Patrick88,

Ik heb je privé bericht ontvangen. Bedankt voor het versturen van de juiste gegevens. Ik heb het voor je aangepast.

Groetjes,

Alex

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • April 24, 2013
Heey,
Ik had het gezien en doorgegeven alles is nu gelukt dus hartelijk dank voor je hulp!

Groetjes,

Patrick

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • April 26, 2013
Hoi Patrick88,

Fijn te horen dat alles is gelukt. Fijne dag.

  • Beginner
  • June 29, 2023

Beste simyo,

 

Ik heb een simyo aangevraagt ik heb bij gegevens invullen een verkeerd email adres opgegeven.

Dus nu kan ik mijn simkaart niet activeren, ik heb echter wel nogmaals een prepaid aangevraagd, ditmaal met het juiste e-mailadres, maar kan ik nog iets doen met de verkeerde email?

 

 

Alvast bedankt .

 

David


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 29, 2023

Hoi @DavidA.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Als ik het goed begrijp heb je nu 2 bestellingen geplaatst omdat bij de eerste bestelling een verkeerd e-mailadres was opgegeven. Je kan er eventueel voor kiezen om de eerste bestelling te annuleren, daar kan ik je bij helpen.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan lossen we het op 😊.

Groetjes,
Amy