.

Beantwoord

activeren lukt niet dmv verkeerde email

  • 18 April 2013
  • 7 reacties
  • 604 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Mijn vriendin heeft ook simyo aangevraagt nu heeft zij bij haar gegevens invullen een verkeerd email adres opgegeven.

Dus nu kan ze haar simkaart niet activeren en de 24ste van april gaat haar huidige kpn abbo over naar jullie simyo dus dit moet voor die tijd geregeld zijn hoe moeten we dit voor elkaar krijgen?

mvg,
Patrick
icon

Beste antwoord door Alex 19 April 2013, 17:05

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Patrick88,

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en daarin het telefoonnummer willen noemen van je vriendin? Ook wil ik graag ter verificatie het legitimatienummer, naw en bankgegevens controleren. Kan je daarom ook die gegevens sturen?

Ik kan daarna het email adres aanpassen.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt Alex voor de snelle reactie! Ik ga dit doorgeven en zo snel mogelijk regelen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Patrick88,

Ik heb je privé bericht ontvangen. Bedankt voor het versturen van de juiste gegevens. Ik heb het voor je aangepast.

Groetjes,

Alex
Badge
Heey,
Ik had het gezien en doorgegeven alles is nu gelukt dus hartelijk dank voor je hulp!

Groetjes,

Patrick
Badge +6
Hoi Patrick88,

Fijn te horen dat alles is gelukt. Fijne dag.

Beste simyo,

 

Ik heb een simyo aangevraagt ik heb bij gegevens invullen een verkeerd email adres opgegeven.

Dus nu kan ik mijn simkaart niet activeren, ik heb echter wel nogmaals een prepaid aangevraagd, ditmaal met het juiste e-mailadres, maar kan ik nog iets doen met de verkeerde email?

 

 

Alvast bedankt .

 

David

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DavidA.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Als ik het goed begrijp heb je nu 2 bestellingen geplaatst omdat bij de eerste bestelling een verkeerd e-mailadres was opgegeven. Je kan er eventueel voor kiezen om de eerste bestelling te annuleren, daar kan ik je bij helpen.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan lossen we het op 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer