.

Beantwoord

Activatiecode nog niet ontvangen

  • 22 January 2013
  • 1 reactie
  • 410 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb me geprobeerd voor mobiel opwaarden aan te melden en hiervoor mijn rekening nummer ingevoerd. Er is nog steeds geen activatie code (en ook de cent niet) beschikbaar op mijn rekening afschriften. Opnieuw mijn rekening nummer invoeren werkt niet.
Kunnen jullie checken waarom het voor mij nog niet werkt?
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2013, 13:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi AdG,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem. De reden dat er geen activatiecode kan worden gestuurd is omdat er geen rekeningnummer wordt ingevuld. Ik raad je aan je rekeningnummer te wijzigen via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice'. Wanneer er een rekeningnummer is ingevuld zal de storting worden gedaan met de activatiecode in de omschrijving.

Reageer