Beste Simyo,
Ik wil graag automatisch opwaarderen inschakelen en daarvoor moet mijn rekeningnummer geactiveerd worden. Nu staat op de site dat dit tussen 1 en 3 dagen zal gaan duren, ik heb dit vijf dagen geleden aangevraagd maar tot op heden zie ik niks terug op mijn bankafschift. Misschien een foutje aan jullie zijde of anders misschien een kleine wijziging doorvoeren op de site, dat activatie eens plaats zal vinden via een bankafschift
Hopelijk kan dit snel verholpen worden.
Marcel
Bladzijde 1 / 1
Beste Marcel69,
Welkom op het forum!
Graag ontvang ik in een privé het bericht het telefoonnummer waar het omgaat zodat ik dit in het systeem voor je kan nakijken.
Welkom op het forum!
Graag ontvang ik in een privé het bericht het telefoonnummer waar het omgaat zodat ik dit in het systeem voor je kan nakijken.
Goede morgen.
Ben al heel lang bezig mijn Activatiecode wat op mijn Bankafschrift staat te actievieren maar het lukt niet.
Staat iederekeer word niet herkend met mijn nummer. Kommisch.
Gisteren heel lang aan de telefoon gehangen met mijn mobiele nummer (wat gratis zou zijn, maar wel geld afgeboekt van 2.50 naar 2,38)
Het probleem gezegt maar er staat nog steeds dat ik mijn Bank moet actieveren heelaas het gaat niet. Ok zouden ze mij terug bellen gisteren
ook dat is niet gebeurt. Wie ook wie kan mij Helpen
Ben al heel lang bezig mijn Activatiecode wat op mijn Bankafschrift staat te actievieren maar het lukt niet.
Staat iederekeer word niet herkend met mijn nummer. Kommisch.
Gisteren heel lang aan de telefoon gehangen met mijn mobiele nummer (wat gratis zou zijn, maar wel geld afgeboekt van 2.50 naar 2,38)
Het probleem gezegt maar er staat nog steeds dat ik mijn Bank moet actieveren heelaas het gaat niet. Ok zouden ze mij terug bellen gisteren
ook dat is niet gebeurt. Wie ook wie kan mij Helpen
Heb het antwoord gevonden hoe het werkt.
Jullie moeten de IS niet zo voor de code zetten zo komen de problemen dat de activatiecode niet werkt ;)
En ook niet dat het Gratis klanten services bellen is van af je mobile telefoon.
Maar goed mijn Bank is nu gekoppelt.
Groetjes
Jullie moeten de IS niet zo voor de code zetten zo komen de problemen dat de activatiecode niet werkt ;)
En ook niet dat het Gratis klanten services bellen is van af je mobile telefoon.
Maar goed mijn Bank is nu gekoppelt.
Groetjes
Hoi Tulpe,
Ik snap de verwarring. Goed om te horen dat het is gelukt in ieder geval.
Groetjes,
Alex
Ik snap de verwarring. Goed om te horen dat het is gelukt in ieder geval.
Groetjes,
Alex
Goede morgen.
Ben al heel lang bezig mijn Activatiecode wat op mijn Bankafschrift staat te actievieren maar het lukt niet.
Staat iederekeer word niet herkend met mijn nummer. Kommisch.
Gisteren heel lang aan de telefoon gehangen met mijn mobiele nummer (wat gratis zou zijn, maar wel geld afgeboekt van 2.50 naar 2,38)
Het probleem gezegt maar er staat nog steeds dat ik mijn Bank moet actieveren heelaas het gaat niet. Ok zouden ze mij terug bellen gisteren
ook dat is niet gebeurt. Wie ook wie kan mij Helpen
Ik zag net dat ik 12 cent heb betaald voor mij voicmail uit te schakkelen sorry dus 1200 is wel Gratis SORRRRRY
Beste Tulpe,
Geen probleem. Een foutje maken is menselijk ;)
Groetjes,
Arie
Geen probleem. Een foutje maken is menselijk ;)
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.